Jos olisin rikas niin tämän talon ostaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maisemat ja uima-allas aivan ihanat, samoin kämppä ulkoa päin ihan ok, mutta sisältä aika setämäinen. Mutta joo, jos olisi rikas, niin voisihan sen rempata mieleisekseen.

no luulis olevan varaa ostaa autokin,jos ton hintasen kodin sais ostettua ja Kirkkonummelta nyt ei Helsinkiinkään niin pitkä matka oo :whistle:

kas kun kaikkien mielestä se ei ole hieno asia että on varaa ostaa auto...kenelläpä ei olisi?
Itse arvostan enemmän toimivaa julkista liikennettä ja lähellä olevia palveluita kuin sitä että saan jonottaa Turun motarilla tai Länsiväylällä autossa istuen.

Eihän tuosta ole kuin 5 km Kirkkonummen keskustaan ja 29 km Helsingin keskustaan. Tietenkin voisi aina ostaa myös kaupunkiasunnon jos kaipaisi ihmisten keskelle ja sitten tuolla talossa voisi viettää muun ajan. Varsinkin kesäaikaan tuo olisi aivan ihana.

Onhan toi hulppee :) Mut ei yhtään mun tyylinen. Jos voittaisin lotossa,niin oon haaveillut semmosesta peruskorjatusta kartanosta,jossa näkyy historia mut jossa ois myös vähän luksusta :P En tykkää lasista tai kiiltävistä pinnoista sisustuksessa,ne tekee liian steriilin vaikutelman.

Onhan tossa kivoja juttuja, oishan se aika hulppeeta kun ois viinikellarit ja leffateatterit ja uima-allas ja kaikkee.. Mut tyylistä en tykkää. Jos mulla ois paljon rahaa niin rakennuttaisin itse suunnittelemani talon. Piirrustukset ois jo aikas valmiina, rahapuoli on, no, sanotaanko vähän vaiheessa :D

Yhteistyössä