jos olisit minä ja naimisissa tällaisen miehen kanssa, niin eroaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hui. Onkohan miehesi jotenkin sairastunut mieleltään kun käytös on tuollaista. Itse olisin eronnut heti käsiksi käymisen jälkeen. Älä ainakaan tee lasta hänen kanssaan vaikka mikä olisi!

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Hui. Onkohan miehesi jotenkin sairastunut mieleltään kun käytös on tuollaista. Itse olisin eronnut heti käsiksi käymisen jälkeen. Älä ainakaan tee lasta hänen kanssaan vaikka mikä olisi!

en aiokaan tehdä lasta hänen kanssaan. en koskaan voisi altistaa pienokaista sellaiseen vaaraan, sillä lapset ovat minulle todella tärkeitä ja rakkaita, vaikkei minulla omia vielä olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Kuulostaa tuokin lause oudolta, että "hankitaan lapsi, jotta voidaan TESTATA äidin taitojasi" :o . Ei kellään ole riittäviä taitoja olla äiti ennen kuin se lapsi tulee. Mutta ei sitä nyt ihan testausperiaatteella tehdä... Lähde pois ja pian!

Tähän kiinnitin minäkin huomiota ja ensimmäinen ajatus oli, että tästähän mies saisi hyvän syyn saada sut tuntemaan itsesi epäonnistuneeksi kun et kuitenkaan läpäisisi hänen testiään. Suoraan sanottuna, miehesi ei kuulosta ihan terveeltä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Kuulostaa tuokin lause oudolta, että "hankitaan lapsi, jotta voidaan TESTATA äidin taitojasi" :o . Ei kellään ole riittäviä taitoja olla äiti ennen kuin se lapsi tulee. Mutta ei sitä nyt ihan testausperiaatteella tehdä... Lähde pois ja pian!

Tähän kiinnitin minäkin huomiota ja ensimmäinen ajatus oli, että tästähän mies saisi hyvän syyn saada sut tuntemaan itsesi epäonnistuneeksi kun et kuitenkaan läpäisisi hänen testiään. Suoraan sanottuna, miehesi ei kuulosta ihan terveeltä...

tiedän ja olen yrittänyt puhua hänelle että menisimme yhdessä terapiaan tai jonnekin, mutta kun kerran asiasta snaoin hän kävi minuun käsiksi. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja meeri:
tiedän ja olen yrittänyt puhua hänelle että menisimme yhdessä terapiaan tai jonnekin, mutta kun kerran asiasta snaoin hän kävi minuun käsiksi. :'(

Lähde, kun vielä voit. Se on ihan just niin helppoa kuin miltä se kuulostaa. Kun mies on poissa, pakkaat tavarasi ja lähdet. Toki etukäteen pitää miettiä mihin menee ja millä, mutta valmistaudu ja lähde.

Lähde! Se on vielä mahdollista lopullisesti, kun ei ole lapsia, joiden takia pitäs olla tekemisissä eron jälkeenkin. Helppoa, kun vaan teet asian itelles selväksi! Tsemppiä!

Yhteistyössä