M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marika:meillä ei ole tv:tä telkkarissa ja sohvilla ei nukuta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä nukkuisin sohvalla ja poika katselisi videoita. Kävisin nukkumaan pojan syötyä. Näin olen käytännössä tehnytkin.
joo, näin minäkin. en missään nimessä sulkeutuisi mihinkään muualle.
Alkuperäinen kirjoittaja väsyttää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä nukkuisin sohvalla ja poika katselisi videoita. Kävisin nukkumaan pojan syötyä. Näin olen käytännössä tehnytkin.
joo, näin minäkin. en missään nimessä sulkeutuisi mihinkään muualle.
Näin minäkin olen tehnyt, pakko kun uni painaa silmää.
Ja ap. puhui lukitusta ulko-ovesta, ei oman huoneen ovesta.
Alkuperäinen kirjoittaja marika:meillä ei ole tv:tä telkkarissa ja sohvilla ei nukuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Zenja:Alkuperäinen kirjoittaja marika:meillä ei ole tv:tä telkkarissa ja sohvilla ei nukuta.
Lestadiolainen?Voi kiesus
Alkuperäinen kirjoittaja Zenja:Alkuperäinen kirjoittaja marika:meillä ei ole tv:tä telkkarissa ja sohvilla ei nukuta.
Lestadiolainen?Voi kiesus
Alkuperäinen kirjoittaja pölhöä hommaa:tommonen!!!
Virkistysitkö,jos vaikka kävisitte ulkona puuhailemassa pojan kanssa jotakin?
Miksi sohvalla ei saa nukkua?
Onko väsymys jo pitkältäkin ajalta vai ihan jos tullutta unen puutetta?
Moni ihminen pystyy pysymään hereillä vaikka olis parina yönä valvonut myöhempään.
Miksi mies on kyvytön hoitamaan poikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja marika:en todellakaan virkisty. minulla on burn out. 2 vuoden ajan takaisia univelkoja. sohvalla ei nukuta, ne eivät ole sitä varten. mies on nyt kyvytön, kun ei ole kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja marika:en todellakaan virkisty. minulla on burn out. 2 vuoden ajan takaisia univelkoja. sohvalla ei nukuta, ne eivät ole sitä varten. mies on nyt kyvytön, kun ei ole kotona.
Miksi 4 v on kotona? Jos on burn out ja kahden vuoden univelat, niin olisikohan parasta hankkia lapselle hoitopaikka? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja marika:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja marika:en todellakaan virkisty. minulla on burn out. 2 vuoden ajan takaisia univelkoja. sohvalla ei nukuta, ne eivät ole sitä varten. mies on nyt kyvytön, kun ei ole kotona.
Miksi 4 v on kotona? Jos on burn out ja kahden vuoden univelat, niin olisikohan parasta hankkia lapselle hoitopaikka? :hug:
koska olen sairaslomallla ja poika haluaa olla kanssani.
Alkuperäinen kirjoittaja pölhöä hommaa:kannattais varmaan miettiä pojalle jonkinmoista tarhapaikkaa jollet ole kunnossa itse.
Saisit itse levätä ja poika ikäistensä seuraa,luotettavaa hoitoa,virikkeitä,ulkoilua ja ruokaa.
Aikuisten kuuluu pitää huoli lapsistaa ja ja omat vanhemmat ovat vastuussa omista lapsistaan!
Hoida itsesi kuntoon että saat pojallesi jaksavan äidin.Ei pojan kuulu kärsiä sun jaksamattomuudesta/sairaudesta!
Alkuperäinen kirjoittaja marika:ja poika haluaa olla kanssani.
Alkuperäinen kirjoittaja marika:odotan vain tämän päivän, kunnes mieheni tulee kotiin ja mietimme asiaa yhdessä.