T
turha elämä
Vieras
Niin jos tietäisit ettet saa ikinä töitä tai ammattia etkä pitäisi kotonaolosta haluaisitko elää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turha elämä:Niin jos tietäisit ettet saa ikinä töitä tai ammattia etkä pitäisi kotonaolosta haluaisitko elää?
Alkuperäinen kirjoittaja turha elämä:Niin jos tietäisit ettet saa ikinä töitä tai ammattia etkä pitäisi kotonaolosta haluaisitko elää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu tottakai, valintahan se kotiäitiyskin on. Harrastaisin kaikenlaista kotiäitiyden lisäksi/vastapainoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä olen aina vihannut kotiäitiyttä ja koska en saa töitä enkä ammattia niin minusta tämä on turhaa elämää.
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja turha elämä:Niin jos tietäisit ettet saa ikinä töitä tai ammattia etkä pitäisi kotonaolosta haluaisitko elää?
Haluaisin elää. Hassu kysymys, koska tulevaa ei voi tietää ja asioihin voi AINA itse vaikuttaa. En ole luovuttajatyyppiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä olen aina vihannut kotiäitiyttä ja koska en saa töitä enkä ammattia niin minusta tämä on turhaa elämää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ole masentunut ja kyllä olen hakenut työpaikkoja mutta tällä paikkakunnalla ei ole yhtään siivoojan paikkaa vapaana hyvin vähän työpaikkoja ja muuttaa ei voi talon ja miehen vakituisen työn takia.