Jos on raskaana niin voiko ovuloida silti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ehkä

Vieras
Miten se menee jos olen jo raskaana niin tuleeko minulle silti ovulaatio vai jääkö se sitten pois seuraavasta kierrosta?Minä yleenä huomaan kun on se ovulaatio ja tulee ne limat mutta tässä kierrossa niitä ei ole tullut ja mietin että kun on tavallaan oireita olemassa voi myös olla oman mielenoireita kun vauvaa toivoo,mutta mietin vain että voisinko sitten olla jo raskaana =)

Se voi kyllä käydä tosi raskaaksi jos ensimmäisenkin raskauden aikana ovuloi es 4krt parin kk välein, niin siinähän joutuu kulkeen eturessu pystyssä liki puoltoista vuotta! Vauvoja vain putkahtelisi parin kk välein. Kannattaa raskauden aikana todella tarkkaan huolehtia ehkäisystä!

Hoh hoijaa,ekasta raskaudesta minulla oli monta kuukautta aina tyyliin ovulaation aikaan sellaista että olisi ovulaation aika eli se aika kuusta ja nyt mietin että kun en ole sitä ovulaatiota huomannut tässä kierrossa niin ajattelin että joko olen raskaana tai sitten sitä vain ei ole tullut.

Kyllähän jossain oli juttu äidistä joka sai kaksoset, jotka ei ollet kaksoset. Oli ultrattu ihan alkuraskaudesta, odotti kaksosia, toinen meni kesken ja myöhemmässä ultrassa taas odotti kaksosia jotka mittojen perusteella vastasi ihan eri laskettuja aikoja...

Eli voi jossakin poikkeustapauksessa mutta yleensä raskaana olevat ei ovuloi.

Yhteistyössä