Minkälaisia oireita teillä on tullut kun olette toivoneet olevanne raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ainakin ollut pahoinvointia. Siis sellasta kuvotusta ja etovaa oloa esim. kahvia kohtaan. Ei nyt mitään yökkäilyä, mut ei kyllä oikeissakaan raskauksissa. Sit oon ollut tosi väsynyt... Viime syksynä oli tällasia oireita, mutta en tosiaan ollut raskaana, vaikka olin ihan varma..

Mä en lainkaan muistanu kuinka turhauttavaa tämä voi olla.:/ Viime raskaudesta on kuitenkin jo melkein 5 vuotta. En tiedä kuvittelenko oireet, vai onko ne ihan todellisia. Vasta sellanen pinkeen olonen , rinnat hieman arat ja alapäässä paineen tunne (sellanen kun mulla on ennen menkkoja). Lisäksi pari näppylää ilmestynyt naamaan (niitä ei normaalisti tule). Voi tätä odotusta odotukseen!:)

Kuvotusta ja pahoinvointia, rinnat arat, nännit muka jotenkin erilaiset/eri väriset, palelua ja lämpöilyä, voimakasta väsymystä, epämääräisiä vatsakipuja, hehkuvat posket...

Ja silti ne menkat on aina tulleet. Joskus ehkä päivän olleet myöhässä sillä seurauksella, että oon heti innoissani rynnännyt (nega)testiä tekemään. On tää turhauttavaa, kun osaisi vaan unohtaa koko asian.

Ja meillä ei siis edes yritetä vauvaa, vaan on ehkäisykin käytössä (ei hormonaalinen kuitenkaan), mut toivon vaan että se pettäisi ja oon siksi ihan ylitoiveikas. Tää on oikeesti ihan pimeää, en tiedä, miten voisin järkiintyä tästä.

Yhteistyössä