Jos otan S-Etukortin, pitääkö se liittymismaksu maksaa heti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalslaoaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalslaoaka

Vieras
Nyt on miehen rinnakkaiskortti, mutta erotessamme haluan oman kortin. Silloin 15v sitten kun mieheni otti S-Etukortin, pystyi sen 100 euron maksun kerryttämään ja maksamaan bonuksista. Pystyykö vielä nykyään vai pitääkö se maksaa heti siinä korttia ottaessaan?

Muistaakseni maksat jonkun pari kymppiä ja loput kerrytät. Lue oman osuuskauppasi sivuilta lisää. Niissä voi olla tarjouksiakin että saat jotain tiettyyn aikaan liittyessä.

Kannattaa tarkistaa sieltä osuuskaupasta, mihin aiot liittyä, että mikä on summa ja miten sen voi maksaa. Yleensä niissä on, että osa pitää maksaa ja loput voi kerryttää vuoden aikaan bonuksilla.
S-kanavan sivuilta varmaan löytyy nuo tiedot.

Miksi aina täällä törmää tuohon 100€ maksuun? Onko se muka oikeasti niin paljon? :O Kun mulla maksoin liittyminen noin 30€ (sai joko maksaa heti tai kerryttää maksimissaan 2 vuoden ajan). Miksi mulla oli vain 30€ maksu mutta muilla 100€? :O Onko se nuorille halvempi vai mitä ihmettä.

[QUOTE="Nonni";29719858]Nuo bonusjärjestelmät ja kauppaan "liittymiset" ovat osasyy siihen, että Suomessa on ruoka ym. niin kallista.[/QUOTE]

Uskoo ken tahtoo. Minusta kyse on siitä, että raha on kivaa ja yrityksen tarkoitus on tehdä sitä.

[QUOTE="wieras";29719967]Miksi aina täällä törmää tuohon 100€ maksuun? Onko se muka oikeasti niin paljon? :O Kun mulla maksoin liittyminen noin 30€ (sai joko maksaa heti tai kerryttää maksimissaan 2 vuoden ajan). Miksi mulla oli vain 30€ maksu mutta muilla 100€? :O Onko se nuorille halvempi vai mitä ihmettä.[/QUOTE]

Olet varmaan jonkun HKO Elannon asiakasomistaja, siellä on pienemmät asiakasomistajamaksut. Lähes kaikissa muissa taitaa olla 100€ asiakasomistajamaksu, minkä saa takaisin erotessa. Ei tuo 100€ ole minusta mitenkään paha, jos sellainen raha on pitää jossain tilillä muutenkin. Harvasta sijoituksesta saa 10% vuosittaisen koron, minkä minun osuuskauppani maksaa vuosittain.

[QUOTE="wieras";29719967]Miksi aina täällä törmää tuohon 100€ maksuun? Onko se muka oikeasti niin paljon? :O Kun mulla maksoin liittyminen noin 30€ (sai joko maksaa heti tai kerryttää maksimissaan 2 vuoden ajan). Miksi mulla oli vain 30€ maksu mutta muilla 100€? :O Onko se nuorille halvempi vai mitä ihmettä.[/QUOTE]

Riippuu mihin osuuskauppaan liityt.Just HOK-Elannossa 35€ osuusmaksu.Voi kuitenkin liittyä ihan mihin vaan.Ero osuuskaupoissa on eri bonuskertymätaulukot.Toki oman alueesi asiakasomistajana saat just omaan alueeseen kohdistuvia tarjouksia ja etuja.

Yhteistyössä