Jos paino ei nouse/laskee raskauden aikana, miten käy imetyksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Siinäpä se. Onko jollain (normaalipainoisella?) laskenut paino raskauden aikana ja silti imetys on onnistunut? Vai onko mulla vaan joku kummallinen harhaluulo, että painon pitää nousta, jotta imetys voi onnistua?

Esikoisesta imetys ei onnistunut, joten voihan se olla, että ei onnistuisi nytkään missään tapauksessa, mutta kun nyt lisänä on raskausdiabetes, jonka ruokavaliohoidon takia mun paino tuntuu vain laskevan koko ajan. Raskausviikkoja on 34+ ja plussalla sentään ollaan eli painoa tullut raskauden aikana 800g. Mutta oma painoni on tietenkin todellisuudessa laskenut muutaman kilon.

Ihan hyvin kävi imetyksen, joka raskaudessa on oma painoni laskenut ja maitoa tullut hyvin

Esim. keskimmäinen raskaus; alkupaino 54kg, paino 54.9kg sektioiltana ja n. 50kg pian sektion jälkeen.

[QUOTE="tiina";21973006]Ihan hyvin kävi imetyksen, joka raskaudessa on oma painoni laskenut ja maitoa tullut hyvin

Esim. keskimmäinen raskaus; alkupaino 54kg, paino 54.9kg sektioiltana ja n. 50kg pian sektion jälkeen.[/QUOTE]

Ok. Se on siis mahdollista eli enpä voi sitäkään sitten "syyttää" jos tämäkään imetys ei onnistu :)

Täytyy siis vaan toivoa parasta!