Jos pissii vahingossa kontrolliruutuun niin voiko raskaustestin tulokseen luottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arjen sankari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arjen sankari

Vieras
Menkat kaksi päivää myöhässä (yleensä tosi säännölliset) ja oireita on. Oireet voi toki pistää vainoharhan piikkiin... Tein aamulla testin ja onnistuin pissimään siihen kontrolliruutuun (hyvä minä)... Kyseessä siis sellainen jenkkityylinen testi mikä piti laittaa virtsasuihkuun suoraan. Testi oli ihan selkäe nega, mutta uskaltaako siihen nyt sitten luottaa vai pitäisikö käydä uudestaan apteekissa....

Jos oli selkeä nega, niin kannattaa odottaa 48 tuntia ennen seuraavan testin tekemistä.

Niin varmaan ja olen aikasemmissa raskauksissa plussannut vasta kun menkat on selkeästi myöhässä, eli ei se välttämättä näkyisi mulla vielä muutenkaan... Ei siinä nyt tosiaan ollut mitään haamuviivaan viittaavaakaan... Kärsivällisyys ei vaan kuulu hyveisiini! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Väliinhuutaja;27022131:
Mä olen pissannu vaikka kuinka monta kertaa väärään kohtaan. :D
Vinkkinä, mukiin on helpompi osua! ;)

Joo... :laugh: Mulla on yksi tuollainen samanlainen testi vielä tuolla! Ajattelin huomenna aamulla käyttää kertismukia ja siirtyä sitten toisen merkkisiin testeihin jos ei vieläkään mitään näy! ;)

Yhteistyössä