Jos pitkä suhde takana ,ei tarvi hellyyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viirpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viirpi

Vieras
eikä rakkauden osoiteuksia!!!Tätä mieltä on mun mies.

Ihmettelee ja pitää outona,jos mä kaipaan edes joskus halausta.Miehen mielestä hellyyttä kerrakseen,kun harrastaa s.eksiä.

Mulle se ei riitä.Olis kiva kuulla edes joskus jotain tyyliin;"rakastan sua" tai edes "pidän susta" tai jopa "oot ihan ok" olis musta jopa ihanaa kuultavaa.

Mä en jaksa tässä kylmässä suhteessa,en edes lasten takia.Musta on tullu itestäkin jo kylmä ihminen.

Höh :hug:
Me ollaan oltu yhdessä yli 17v ja kyllä tarvitaan hellyyttä, molemmat.
Kaikkea tietysti on, mutta hellyydenpuutteesta ei tarvitse kärsiä.
Ootko yrittäny puhua miten tärkeää se on sulle?

kuinka pitkään olette ollut yhdessä?
Jokainen tarvitsee läheisyyttä,koko ikänsä,ei siihen suhteen pituus vaikuta,ei kannata jäädä ilman lämpöä vaan sen takia jos mies on tunne vammainen.

Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.

Oon monesti ilmaissut kaipuuni hellyyttä kohtaan,mutta vastaus on aina;"ei ole aikaa","älä ny viitti näin monen vuoden jälkeen".

Mä tunnen itseni yksinkertaisesti tyhmäksi ruikatessan halausta.Koska oltais edes pussattu muuta kuin sängyssä???En edes muista

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Etkä saa asiaasi kerrottua ukolle siten että tajuaisi? Sit son kyllä aika lähtä. Elämä on parempaa kuin tuo, nimim. kokemusta on!

Näin.Meillä kies kertoo rakastavansa harva se päivä,kertoo kuinka tärkeä olen,lähtiessäni ja tullessani ja nukkumaan mennessäni sekä herätessäni saan suukon aina.Lähettää "ihanaa työpäivää muruseni"viestin joka päivä ja jos yö vuorossa ni joka ilta soittaa ja haluaa toivottaa hyvät yöt.Silittelee ja suukottelee sängyssä,vaikka emme harrastaisikaan seksiä.En tiedä mikä on sun pitkä aika olla yhdessä,me on oltu nelisen vuotta yhdessä ja tästä en luopuisi,jos hellyyden osoitukset ja toisen hyvänä pitäminen,rakkaansa hyvänä pitäminen loppuisi,loppuisi suhdekkin koska mä en pystyisi elmään rakkaudettomassa suhteessa,se syö ihmisen ja lopputulos ei ole kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja viirpi:
eikä rakkauden osoiteuksia!!!Tätä mieltä on mun mies.

Ihmettelee ja pitää outona,jos mä kaipaan edes joskus halausta.Miehen mielestä hellyyttä kerrakseen,kun harrastaa s.eksiä.

Mulle se ei riitä.Olis kiva kuulla edes joskus jotain tyyliin;"rakastan sua" tai edes "pidän susta" tai jopa "oot ihan ok" olis musta jopa ihanaa kuultavaa.

Mä en jaksa tässä kylmässä suhteessa,en edes lasten takia.Musta on tullu itestäkin jo kylmä ihminen.

Jospa kertoisit tän saman miehellesikin?

Yhteistyössä