Jos puoliso varastaa niin mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äitini on ostanut miehelleen pari vuotta sitten jonkun 2000 euron arvoisen hitsauskoneen. Mies on narsisti ja heillä on aikamoisia ongelmia sen johdosta ja äitini tahtoisi ottaa eron, mutta venyttää vain sen ottamista, koska pelkää miestä.

No joka tapauksessa nyt se hitsauskone on häipynyt ja mies vain virnuilee, että äitini saa sen takaisin kyllä heti, kun hänellä on näyttää paperi siitä, että se on hänen.

No silloin kun se kone on ostettu niin tämä mies on ollut täysin varaton, mutta hänell on ollut käyttöoikeus äitini tiliin. Äitini on silloin luvannut sen koneen maksaa, mutta itse ostotapahtuman on hoitanut tämä mies tietysti. Äidilläni ei siis ole mitään kuittia tms. kaupasta itsellään ja luultavasti se olemassa olevakin on tietysti kirjotettu sen miehen nimelle.

Mutta tämä mies tosiaan ollut ihan varaton silloin ja näkyyhän se äitini tilitiedoissa, että se on maksettu sieltä. Mutta riittääkö se mihinkään todisteeksi? Ja voiko ilmoittaa, että omaisuutta on varastettu jos varas on oma puoliso?

jos ovat avoliitossa,ja tiliotteesta todistettavissa vaimon maksaneen,niin kone kuuluu hänelle.
mielestäni kuitenkin 2000 euroa on pieni hinta narsistista eroon pääsemiseksi,joten itse antaisin pitää koneen jos se takaisi minulle ja lapsilleni turvallisen ja rauhallisen elämän

no jos se on ostettu sille miehelle niinku sä kerroit niin eiks se oo vähän niinku lahja? mitä ny sellaista takaisin pyytämään oli se minkä hintanen tahansa?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
jos ovat avoliitossa,ja tiliotteesta todistettavissa vaimon maksaneen,niin kone kuuluu hänelle.
mielestäni kuitenkin 2000 euroa on pieni hinta narsistista eroon pääsemiseksi,joten itse antaisin pitää koneen jos se takaisi minulle ja lapsilleni turvallisen ja rauhallisen elämän

Joo jos se oiskin siitä kiinni. Eipä sitä silti tiedä mitä se hullu keksii.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no jos se on ostettu sille miehelle niinku sä kerroit niin eiks se oo vähän niinku lahja? mitä ny sellaista takaisin pyytämään oli se minkä hintanen tahansa?

Ei äitini ole ostanut sitä minään lahjana. Äitini osti sen koska sitä tarvittiin, mutta hänen kone se on, koska hän on sen ostanut.

Yhteistyössä