Ei kyllä todellakaan tule, enkä katsoisi edes kieroon vaikka joku odottaisi kosteaa baari-iltaa. Kukin harrastaa sitä, mistä tykkää ja niitä harrastuksiaan saa kaivata, vaikka joku ulkopuolinen tietenkin tietää miten sinun elämääsi eletään paremmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulle on paasattu siitä, että olen typerä jos aloitan tupakanpolton uudelleen raskauden jälkeen, baareissa aion kyllä joskus käydä tuulettumassa kunhan vauva tulee toimeen yön ilman minua. Esikoinen on 2,6 v ja aloitin silloinkin tupakanpolton vajaa vuoden päästä siitä kun lapsi oli syntynyt, en kokenut olevani huonompi äiti. Kävin myös baarissa / nautin silloin tällöin muuten vain kaveriporukan kanssa pari olutta jossain.
Ei minulle ainakaan tulisi mieleen tuomita ketään siitä, mitä aikoo mahdollisesti tehdä _raskauden jälkeen_ kunhan se pysyy normaaleissa rajoissa. Ihmisellä on silloin epäterve suhde alkoholiin jos ei pysty suorittamaan normaaleja arjen askareita miettimättä alkoholia. Tuttavallasi / ystävälläsi ei ilmeisesti ole kokemusta siitä, millaisia OIKEASTI ongelmalliset ihmiset ovat (alkoholiongelmalliset).
Ja vastaus ap:n kysymykseen: jos asian esittää noin ei tule sellaista kuvaa että äidillä olisi minkäänlaista riippuvuussuhdetta alkoholiin. Mutta jos asian esittää niinkuin eräs tuttuni että hän haluaa saada synnytyksen käynnistyksen ennen tiettyä viikonloppua koska silloin on bileet joita ei halua missata ja uudet bikinitkin on sitä varten hommattu ja kerkee joku muukin sitä toukkaa hoitaa sitten niin tuota älynväläystä ei edes se juustotarjotin pelasta.
Ei meillä mitään jatkuvaa viinillä tai siiderillä läträämistä harrasteta. Joskus on vaan ihana illalla lasten nukahdettua rentoutua hyvän viinin ja juustojen parissa. Tai vaikka hellepäivänä nauttia viivtyisällä terassilla se kylmä siideri. Raskausaikana olen jo periaatteesta ilman. Juttuja mitkä kaveri tietää hyvin, en tajua mikä häneen on mennyt. Itsellään ei ole ollut mitään raskautumisongelmia, mutta ehkä jollain läheisellään sitten on.
Niin, mutta se on minun kehoni eikä vahingoita lastani / lapsiani millään muotoa. Ja olen polttanut kymmenisen vuotta, joten tiedän kyllä ettei tupakka ole terveellistä, mutta enpä ainakaan ole kenenkään toisen elämää sillä pilannut. Vastuuttomampaa päihdeaineiden käyttö raskausaikana on, kuin tämän jälkeen.
Ei sillä että tupakointi olisi jotenkin puolusteltava asia, se on vain paha tapa joka saastuttaa. Mutta tosiaan, omapa on kehoni.