mä olen vakaasti sitä mieltä, että sairaanhoitajien palkat on ihan hyvät, KUULLUT että n. +-2000?!!! sehän on hel***in hyvä liksa, kun tulee päälle vielä kaikki lisät. aina ne on mankumassa lisää palkkaa. riittääkö mikään???
OKEI, hoitajille sysätään aina lisää hommaa, siitä pitäisi maksaa, mutta ahneeksi ei kannata alkaa!!! hoitajat kusee omaan nilkkaan, jos ahneus käy liian isoksi!!!
mun sisko on sairaanhoitaja ja ei hän valita palkastaan, hän sanoo, että on ihan hyvä ja ihmettelee miksi sh:t aina valittaa palkkaansa. onkohan nämä valittajat näitä uusia hoitajia, jotka luulevat että raha ratkaisee kaiken??? hoitotyö on kutsumus ala, ei siihen kannata yhtyä, jos luulee saavansa 5000? kuukaudessa, sitten on väärällä alalla...
lakon alkaessa kiireelliset sairaudet saavat hoidon. olihan hoitajien lakko jokunen vuosi sitten, eikä silloinenkaan palkankorotus riittänyt. eikö olisi ennemmin lisää hoitijia kun lisää liksaa???