Alkuperäinen kirjoittaja onhan:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Meillä ei ole kakaraa vaan lapsi.
eli kakara
Ei vaan lapsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onhan:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Meillä ei ole kakaraa vaan lapsi.
eli kakara
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja paskapää:Ai niin. Hän luottaa isäänsä. Miksi ei soittanut tälle? Miksi ei turvaa isäänsä?
Minuun hän ei ole luottanut ikinä, vaan on syyttänyt minua semmosista asioista, joita en ole tehnyt. Että olen vienyt hänen tavaroitaan, piilotellut, tonkinut hänen laatikoitaan, ynnä muuta, eikä uskonut, kun vakuutin ja vannotin, etten ole. Tavarat löytyivät hänen omilta jäljiltään. Ei edes anteeksi pyytänyt, naureskeli vaan naama leveenä.
Se ei pidä sinusta, vai mitä? Nyt onnistuit ainakin todistamaan sen, mitä se on sinusta yrittänyt isälleen sano koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja paskapää:Se on niin päin, että minä en ole äiti, joten lapsen ei tarvitse välittää minusta.
Rakastaminen on oma lukunsa, sitä ei voi vaatia.
Lapsi on kohtuullisen iso koululainen, ei mikään ekaluokkalainen siis. Teini.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja paskapää:Se on niin päin, että minä en ole äiti, joten lapsen ei tarvitse välittää minusta.
Mutta sinä olet aikuinen ja sinun pitäisi rakastaa sitä lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Kannattaako mennä yhteen miehen kanssa, jos ei pärjää sen lapsen kanssa ollenkaan? Kuitenkin sen lapsen elämä on paljon tärkeämpi kun kahden aikuisen suhdesotkut.
Alkuperäinen kirjoittaja aha:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja paskapää:Se on niin päin, että minä en ole äiti, joten lapsen ei tarvitse välittää minusta.
Miksi hänen pitäisi? Pitääkö aikuisen rakastaa kaikkia alaikäisiä toisten teini-kakaroita, näinkö sinäkin teet?
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja paskapää:Se on niin päin, että minä en ole äiti, joten lapsen ei tarvitse välittää minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja paskapää:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Kannattaako mennä yhteen miehen kanssa, jos ei pärjää sen lapsen kanssa ollenkaan? Kuitenkin sen lapsen elämä on paljon tärkeämpi kun kahden aikuisen suhdesotkut.
Totta horiset. Olisi pitänyt ymmärtää jo silloin kun nämä pikkuruiset lapsukaiset vuosia sitten eka kerran näin, että en halua tommosia lapsia elämääni. Kummallisia olivat jo silloin.
En vaan tajunnut, miten kieroon kasvatettuja ihmisiä voi olla olemassa ja miten voi olla aikuinen, vanhempi, joka ei näe mitään vikaa lapsessaan, vaikka nämä miten paljon tekisi ns. kiellettyjä, olisi ilkeitä.
Ja lapsi on yläasteikäinen.
Ei siis mikään ekaluokkalainen kuomakengissään ja toppahaalarissa, nallerepussa.
Ei hätää, olen lähdössä tästä.
Jos on ilkkeitä äitipuolia, on myös ilkeitä lapsipuolia . Ja niin päin että se ilkeä lapsipuoli oli ensin.
Metsä vaan vastaa kuin sinne on huudettu, vuosikausia.
Aikuinekaan ei jaksa loputtomiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja paskapää:Se on niin päin, että minä en ole äiti, joten lapsen ei tarvitse välittää minusta.
MIKSI?`
Sinäkin olet aikuinen. Mene ja rakasta ketä tahansa naapurin räkänokkaista kakaraa, vaikka se rikkoisi just sinun fillarin kerta toisensa jälkeen taloyhtiön varastosta.
Ota kotiisi ja rakasta, anna mehua ja pullaa ja lue iltasatu, juttele mukavia ja siivoa sotkut, ja rakasta.
Ei minun kuulu rakastaa ketään.
Eikä kenenkään kuulu rakastaa minua.
Rakkaus on tunne, joka ei tule käskemällä vaikka kyseessä olisi puolison lapset.
Rakastatko sinä anoppiasi? Hän on kuitenkin miehesi äiti.