On tuo mies välillä niin rasittava :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie koitin tuossa viritellä keskustelua, että nimikin pitäs päättää tuolle tytölle.
No, mies siihen että "Juu, niin."
Mie sit kysymään, että onko hää jo ajatellut jotain nimeä.
Eipä oo.
Mie sit ehdottamaan:
- Kerttu?
- No ei!
- Iida?
- Ei...
- Aada?
- Nää... ei hyvä.
- Lotta?
- Rotta, potta... ei.
- No mitä sie sit ehdotat?
- No pitää miettiä vielä, ei sillä kiirettä vielä oo. Pörrö on ihan kiva toistaiseksi.

:headwall:
Tällämenolla me mietitään nimeä tunti ennen papin tuloa helmikuun loppupuolella, ja kun pappi kysyy nimeä, niin me aletaan vetää arvontalippuja hatusta :kieh:
(Juu, mie oon vähän taas malttamaton - kaikki pitäs tapahtua just silloin kun mie haluan :ashamed: )

Meillä päätettiin kuopuksen nimi lopullisesti vasta samalla viikolla kun ristiäiset oli :D Toki muutamia ehdotuksia oli ennen sitä, mutta niistä ei päästy yhteisymmärrykseen :)

Mä niin tykkään näistä sun jutuista... :D. Mietit jonkun kivan, ja alat sitten vaivihkaa kutsua vauvaa toisinaan sillä nimellä, lopuks mies tajuaa että "Hei, sehän oliski ihan kiva nimi oikeesti". Ja taas mies on kuvitellut keksivänsä ITSE hyvän nimen :D.

Niin tutun kuuloista :laugh: Onneksi teillä on vielä aikaa, jotta pääsette yhteisymmärrykseen. Meillä on kaikkien lasten nimet oikeasti lyöty lukkoon vasta ennen ristiäisiä, kun pappi kävi kotona :whistle:

Nooh...
Meillä kuopuksen toista nimee arvottiin autossa huutoäänestyksellä matkalla ristiäisiin... :whistle:
Ja ihan hyvä nimi tuli, nyt jälkikäteen ku aattelee, vaik ei ollu mun ykkösajatus.

me saatiin päättettyä toiselle lapselle nimi vasta ristiäisiä edeltävänä iltana. Silloinkin se piti kirjoittaa muistiin ettei unohdu aamulla :D Me ei kyettäisi antamaan enempää nimiä kuin nuo kaksi. Mutta eiköhän teille vielä nimi löydy. Jostain se vaan tulee kun tarpeeksi monta nimeä mutustellut :)

Mutt varokaa vaan - mun kaveria sanottiin Pörröksi (kylläkin teini-iässä permanentin vuoks...) ja sepä päättikin ottaa sen viralliseksi nimekseen :o Hauskinta kuitenkin, että meni aikuisena naimisiin Törrösen kanssa, joten nimeks tuli ihan virallisesti Pörrö Törrönen :laugh: :laugh: :laugh: (Nykyään on kyllä jo eronnut...)

Mutt joo Kerttu ois söpö - tai Kaisa :heart:

Yhteistyössä