Jos se timeline tulee kaikille faceen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, latasin ja deletoin sieltä kaiken aiemman. Oispa ollut kiva, kun joulun aikaan olisi kirjautunut sisään ja havainnut, että kaverit voineet siellä selata mun vuoden 2007 sekavia päivityksiä. Nyt mä voin katsella niiden historiaa, mikäli eivät tajua ajoissa sitä deletoida.

No, ei siellä periaatteessa mitään kamalaa ollut. Mutta jos joku uusi pomoni olisi niitä selannut, olisi voinut hieman hätkähtää.

Okei, eli jos nyt aktivoin sen niin se ei tule vielä muille näkyviin? Entäs kun yhdellä tyypillä näkyi jo tuo aikajana... en tätä tyyppiä tunne, mutta näkyi vielä avoimena ihan kaikelle kansalle esim. että ketä hän oli LISÄNNYT kaveriksi milloinkin :O

[QUOTE="vieras";25239446]Okei, eli jos nyt aktivoin sen niin se ei tule vielä muille näkyviin? Entäs kun yhdellä tyypillä näkyi jo tuo aikajana... en tätä tyyppiä tunne, mutta näkyi vielä avoimena ihan kaikelle kansalle esim. että ketä hän oli LISÄNNYT kaveriksi milloinkin :O[/QUOTE]

Eikös tuo lisäys oo sama kuin mikä nykyisessäkin näkyy että X ja Y ovat nyt kavereita..... Muakin kyllä hämäs ensin tuo lisäys- sana.

Sen voi laittaa vaikka heti näkyviin, muttaa muutoin tulee vasta n. viikon sisällä. Siellä on selkeä "julkaise" nappi mistä saa heti näkyviin.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25239450:
Siis edelleenkin ihmettelen, mitä sinne tulee näkyviin sellaista, mitä ennen ei ole näkynyt.

No tuskin kukaan on jaksanut selata jonkun päivityksiä vuotta taaemmaksi. Aikajanasta pääsee valmiina vaikka sinne vuoteen 2007, 2008, 2009 jne. eli ihmisen kirjoituksien selaus on tosi helppoa. Monilla tuskin on mitään salattavaa, mutta jos on vaikka kumppanit vaihtuneet ja on hehkutellut ties mitä jutuissaan, voi nykyinen sitten selata niitä kätevästi taaemmas.

Jos hyväksyn nyt sen timelinen niin tuleeko se heti näkyviin muillekkin kun se näkyy minullekin, vai voinko itse ensin tarkastella ja deletoida sitä ilman että mitään näkyy muille??

[QUOTE="vieras";25239504]Jos hyväksyn nyt sen timelinen niin tuleeko se heti näkyviin muillekkin kun se näkyy minullekin, vai voinko itse ensin tarkastella ja deletoida sitä ilman että mitään näkyy muille??[/QUOTE]

Ei tule heti näkyviin, ellet paina sitä "julkaise nyt" nappia. Tarkoitus onkin nyt että saa viikon sitä muokata ja tutustua juttuun.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25239450:
Siis edelleenkin ihmettelen, mitä sinne tulee näkyviin sellaista, mitä ennen ei ole näkynyt.

no miten olet aiemmin päässyt selaamaan esim. heinäkuun 2007 facebook juttuja toisen profiilista?? joo-o, aika vaikeaa olisi ollut, nyt se on muutaman klikkauksen päässä.

Entäs jos on yksitellen poistanut päivityksiä ym niin tuleeko ne näkyviin silti?Entä tuleeko kaikki mitä oley kommentoinu kavereiden päivityksiin näkyviksi?

no miten olet aiemmin päässyt selaamaan esim. heinäkuun 2007 facebook juttuja toisen profiilista?? joo-o, aika vaikeaa olisi ollut, nyt se on muutaman klikkauksen päässä.

No menemällä toisen seinälle ja selaamalla taaksepäin. Ja onhan ne tiedot siis näkynyt siellä ennemminkin, ei ne silloinkaan mitään salaisuuksia kai ole ollut, jos ne on silloin heinäkuussa 2007 sieltä kaikki nähnyt uutisvirrassaan.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25239577:
No menemällä toisen seinälle ja selaamalla taaksepäin. Ja onhan ne tiedot siis näkynyt siellä ennemminkin, ei ne silloinkaan mitään salaisuuksia kai ole ollut, jos ne on silloin heinäkuussa 2007 sieltä kaikki nähnyt uutisvirrassaan.

Vietät puoli päivää klikaten aina uutta ja uutta sivua, jotta näet jotain? En mä ole vaivautunut vaikka utelias olenkin.

Uudistuksessa jutut on nopeampi piilottaa, mutta jos kokonaan haluaa poistaa, on se aika hidasta. Saahan tuossa joka tapauksessa aikansa klikkailla. Mut viikko aikaa...

Vietät puoli päivää klikaten aina uutta ja uutta sivua, jotta näet jotain? En mä ole vaivautunut vaikka utelias olenkin.

Uudistuksessa jutut on nopeampi piilottaa, mutta jos kokonaan haluaa poistaa, on se aika hidasta. Saahan tuossa joka tapauksessa aikansa klikkailla. Mut viikko aikaa...

No on hidasta, mutta ei mahdotonta. Enkä vieläkään siis tajua, mitä siella 2007 vuonna on sellaisia juttuja, jotka eivät silloin ole olleet salaisia, mutta nyt ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25239709:
No on hidasta, mutta ei mahdotonta. Enkä vieläkään siis tajua, mitä siella 2007 vuonna on sellaisia juttuja, jotka eivät silloin ole olleet salaisia, mutta nyt ovat.

No mulla esim. oli eri mies ja en tykkää jos nykyinen menee sen laittamia rakkausjuttuja sieltä lukemaan! Deletoin ne pois sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25245812:
Jaa-a, eipä ole tullut kirjoiteltua facebookiin mitään mitä en voisi katsella uudestaankin. Otin sen nyt tosiaan koekäyttöön, ja en tajua kuka edes jaksaisi toisten profiileissa käydä kurkkimassa vuotta 2007 tjsp.

Mä en löydä tosta mitään kohtaa, jossa lukis että sen voi ottaa käyttöön.. :(

Mulle täytyy vääntää rautalangasta...Klikkasin aapeen linkin auki ja mulla on oma profiili auki. Aapeen linkistä tulee "esittelyssä aikajana". Mutta en ymmärrä kuinka saan sen siirrettyä omaan profiiliini. Sori, mutta tyhmä mikä tyhmä.. :laugh:

[QUOTE="tyhmä";25245875]Mulle täytyy vääntää rautalangasta...Klikkasin aapeen linkin auki ja mulla on oma profiili auki. Aapeen linkistä tulee "esittelyssä aikajana". Mutta en ymmärrä kuinka saan sen siirrettyä omaan profiiliini. Sori, mutta tyhmä mikä tyhmä.. :laugh:[/QUOTE]

Rullaa sitä vähän alaspäin, niin alareunassa muistaakseni vihreällä pohjalla linkki "ota koekäyttöön" tms.

Yhteistyössä