Jos sinä oisit FedWithGasoline, niin...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...millaiset hiukset sulla olisi?

:whistle: :whistle: :whistle:

Mulla ei ole mitään ideaa. Sanottakoon, että tylsät, ruskeat, puolipitkät(enmätiedäonkotoioikeatermi), vähän jotain raitaa jossain, ovat olleet pätkityt, rumat...-semmoset ne on nyt.
Mutta jos sinä oisit minä, niin oisitko kenties kalju? Vai siilitukka?

Ai kamala :laugh: ...mä kuvittelin itseni pyrstökampauksessa. Punaisessa sellaisessa - huutamassa. Kyllä ois näky.

Sit nää on muuten semmoset, ettei näitä saa suoraksi raudoillakaan. Tai saa, mutta jos ilman kosteusprosentti lähentelee 90% niin sit alkaa kähertyä... :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Miten saisit punaisen pysymään päässäsi? :xmas:

Ei se pysykkään, pitää kotona laittaa kevytsävyä..usein :kieh:

Teidän tulisi tietää, että jos olisitte FWG, niin ette jaksaisi tehdä hiuksillenne mitään, kuin kerran vuodessa korkeintaan.

Eikö kuulostaisikin hyvältä se kalju...? Ei vaan, mä en ole hiustenlaittajatyyppiä. Ja nää on niin hanurista nää haivenet, että voi järkytys!

Mutta lyhkäsiäkin tarttis laittaa jatkuvasti...? varsinkin kun ne muuten tuppais kihartumaan...?
:/

No semmonen V.Beckhami tukka...ruskee pohja ja platinanvalkosta seassa...edestä pidempi, takaa aika lyhyt...ei tarvi paljo laittaa ja ei haittaa vaikka vähän kihartuu

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
afro? vai mikä se kikkarakampaus on nimeltään? :snotty:

Punanen afro. Se vois olla...se vois olla... :laugh: Mulla on ollut punaset ja kiharat usein. Mut se punanen lähtee pois päivässä tai parissa. Viimeistään viikossa :(

no nih,sehän kuullostaa ihan vallan loistavalta! jos mä olisin FWG niin ihan ilman muuta laittaisin punasen afron,joo-o! *nyökkää*

No semmonen V.Beckhami tukka...ruskee pohja ja platinanvalkosta seassa...edestä pidempi, takaa aika lyhyt...ei tarvi paljo laittaa ja ei haittaa vaikka vähän kihartuu

Niin, mä tykkäisin semmosesta kovasti... Mutta sit menis viikko, ja se olis taas tämmönen :kieh: (mä olen niin laiska käymään kampaajalla, haluan semmosen hiustyylin, joka kestää vuosia... :laugh: ) Ei vaiskaan. Mut en mä tiedä, masentaa tää pehko, nih :/

Aihetta sivuten MINÄ värjäsin hiljan hiukseni suklaanruskeiksi.. joskin mun mielestä tää on lähemmäs musta ku ruskee, mut ihan kiva. Vaihdoin siis punaisesta pois vihdoin ja viimein :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Aihetta sivuten MINÄ värjäsin hiljan hiukseni suklaanruskeiksi.. joskin mun mielestä tää on lähemmäs musta ku ruskee, mut ihan kiva. Vaihdoin siis punaisesta pois vihdoin ja viimein :kieh:

Aijaa. Pistä kuva tänne sitten, mä haluan nähdä. Heti, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:

Aijaa. Pistä kuva tänne sitten, mä haluan nähdä. Heti, kiitos.

Men oo kuvaillu sitä vielä :laugh:

Niin, mä tykkäisin semmosesta kovasti... Mutta sit menis viikko, ja se olis taas tämmönen :kieh: (mä olen niin laiska käymään kampaajalla, haluan semmosen hiustyylin, joka kestää vuosia... :laugh: ) Ei vaiskaan. Mut en mä tiedä, masentaa tää pehko, nih :/

No ei se ny viikossa takasi kasva :whistle:

Yhteistyössä