Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Tässäpä hyvä esimerkkikeskustelu siitä, miksi joillain ei ole koskaan rahaa. Heti jos jotain on, niin pannaan tuulemaan.
Ei mulla oo mitään tarkoitusta lähtä heti tuhlaamaan. Tänään meen Hulluille Päiville ja ostan satasella, jos jotain löydän, jos en, niin en osta.
Ja jos mulla on VAAN 100? käyttää johonkin, niin laittaisin todellakin säästöön siltä varalta, että ens vkolla tarvin sitä vaikka pesukoneen korjaamiseen...
Alkuperäinen kirjoittaja satku on tosi pieni raha:Menkää töihin, niin ei tarvitse haaveilla _jos_ olisi satanen käytössä. Työtätekemällä niitä saa useampiakin ja pankkitililtä voi nostaa, jos jotain tarvitsee/haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja rahakas:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Tässäpä hyvä esimerkkikeskustelu siitä, miksi joillain ei ole koskaan rahaa. Heti jos jotain on, niin pannaan tuulemaan.
Ei mulla oo mitään tarkoitusta lähtä heti tuhlaamaan. Tänään meen Hulluille Päiville ja ostan satasella, jos jotain löydän, jos en, niin en osta.
Ja jos mulla on VAAN 100? käyttää johonkin, niin laittaisin todellakin säästöön siltä varalta, että ens vkolla tarvin sitä vaikka pesukoneen korjaamiseen...
Niin suurta liksaa ei ole, eikä tule, ettei sitä voisi tuhlata. Toiset vain eivät osaa olla tuhlaamatta. Ovat kuin alkoholisteja joiden on heti juotava ostamansa kossu.