Jos sulla olisi nyt henk koht 100? käytössä, mitä ostaisit?

Höh. Se satanen ei siitä nyt, ku mun nahkatakkiin TULI REIKÄ! Eli taitaa tarvita hiukan enemmän olla. Toisaalta mä tiedän, että saan sen takin kunhan ehditään kaupungille miehen kans. Eli voin siis tuon kuvitteellisen rahan tuhlata muuhun, jee :D

eli kävisin kampaajalla jonka jälkeen suuntaisin kaupungille. En tiedä mitä sillä lopulla rahalla ostaisin, mutta luultavasti kaiken taas tapani mukaan alennuksesta, jolloin joko saan enemmän sillä rahalla tai sit säästäisin osan.

En tajua tässä ketjussa olleita harmaita, joiden mielestä 100e on pieni raha. Mun mielestä ei ole, vaikka esim. Juuri nyt meidän tileillä on jotain 5000e jotka periaatteessa vois käyttää mihin huvittaa. En tajua sitäkään, miksi pitäisi ostaa sadan euron t-paitoja. Siis mitä järkeä?! Mä maksan t-paidasta korkeintaan 15e. Ei ne teidänkaan rikkaiden rahat kauaa riitä, jos kaiken pitää olla kalleinta... Mä ainakin säästän sit vaikka pahan päivän varalle rahaa kuin tuhlaan kaiken saman tien kun tilille ennättävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En tajua tässä ketjussa olleita harmaita, joiden mielestä 100e on pieni raha. Mun mielestä ei ole, vaikka esim. Juuri nyt meidän tileillä on jotain 5000e jotka periaatteessa vois käyttää mihin huvittaa. En tajua sitäkään, miksi pitäisi ostaa sadan euron t-paitoja. Siis mitä järkeä?! Mä maksan t-paidasta korkeintaan 15e. Ei ne teidänkaan rikkaiden rahat kauaa riitä, jos kaiken pitää olla kalleinta... Mä ainakin säästän sit vaikka pahan päivän varalle rahaa kuin tuhlaan kaiken saman tien kun tilille ennättävät.

Vaikka mä saankin useamman paidan ostettua H&M:ltä tuolla satasella itselleni niin yritäppäs löytää oikein pitkäkoipisena (naisellisena) istuvat housut edullisesti, takkien kanssa ihan sama juttu. H&M ei auta tähän yhtään mitään. Satanen on valitettavasti pikkuraha, housut maksaa vähintään 85e Your Facella, 170e Andiatalla, Bandolera menee tohon johonkin välliin...

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Vaikka mä saankin useamman paidan ostettua H&M:ltä tuolla satasella itselleni niin yritäppäs löytää oikein pitkäkoipisena (naisellisena) istuvat housut edullisesti, takkien kanssa ihan sama juttu. H&M ei auta tähän yhtään mitään. Satanen on valitettavasti pikkuraha, housut maksaa vähintään 85e Your Facella, 170e Andiatalla, Bandolera menee tohon johonkin välliin...

no tuo nyt on jo eri asia. En mä sun housurahoja ihmettele siis. Vähän sama ku et vaikka mielelläni ostaisin rintaliivejä halvalla, niin joudun maksamaan niistä aina lähemmäs tuon 100e, koska mun kokoa on aika vaikea löytää...

Hmm, paha.
Eikä se edes ole siitä satasesta kiinni.

Mä antaisin sen satasen ja päälle vaivanpalkkaa, jos joku samalla maulla varustettu kävisi ostamassa mun puolesta mulle ainakin bikinit kesäksi ja uuden kulmakynän.

Voisin ne käydä itsekin ostamassa, mutta uhraisin nyt just mieluummin rahaa siihen, ettei tarvitsisi juosta kaupoissa.

Yhteistyössä