Jos tää koko loppu raskaus on tätä ni mä en jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nippa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nippa"

Vieras
Minun hermot ei kestä... ei ei ei... jos tää olo ei yhtään kohene yhtään ni mä olen niin kiukkunen pimgviini ku olla ja voi.
Koko ajan kolottaa,kipee olo,pakottaa,oksettaa,hermot on riekaleina,ei voi kyykistyä yhtään,turvottaa,pissattaa jne. ja vielä pitäis ainakin se viis viikkoa jaksaa. Voi mies ja lapsi para kun ne joutuu minua kuunteleen. Hyvä että sen aikaa pystyn ja jaksan seistä että saan ruoan laitettua muutapa en sitten jaksakkaan tehdä.

[QUOTE="Nippa";29148141]Minun hermot ei kestä... ei ei ei... jos tää olo ei yhtään kohene yhtään ni mä olen niin kiukkunen pimgviini ku olla ja voi.
Koko ajan kolottaa,kipee olo,pakottaa,oksettaa,hermot on riekaleina,ei voi kyykistyä yhtään,turvottaa,pissattaa jne. ja vielä pitäis ainakin se viis viikkoa jaksaa. Voi mies ja lapsi para kun ne joutuu minua kuunteleen. Hyvä että sen aikaa pystyn ja jaksan seistä että saan ruoan laitettua muutapa en sitten jaksakkaan tehdä.[/QUOTE]

Täsmälleen samaa täällä,5 viikkoa vielä tätä helvettiä.
Yöt yhtä ähinää ja pyörimistä ja vitutuskäyrä on katossa-
Täällä kans mies parka joutuu koville ja mielialat vaihtelee hetkessä narusta itkuun.

No tätä minä en vaan voi ymmärtää, että jos sitä lasta halutaan ja sitten käy onni, että tullaan raskaaksi, niin miten v*tussa se niiin monella, se raskaus aika on pelkkää valittamista?? Tai jos nyt jonnekin vähä kolottaa ja turvottaa ja pissattaa, niin ois edes älyä pitää suu kiinni. Isot on naiset teidän ongelmanne :(

No tätä minä en vaan voi ymmärtää, että jos sitä lasta halutaan ja sitten käy onni, että tullaan raskaaksi, niin miten v*tussa se niiin monella, se raskaus aika on pelkkää valittamista?? Tai jos nyt jonnekin vähä kolottaa ja turvottaa ja pissattaa, niin ois edes älyä pitää suu kiinni. Isot on naiset teidän ongelmanne :(

Haista sinäkin...

"Vähän kolottaa". En ole KOSKAAN ollut näin kipeä kuin tällä hetkellä, rv 28. Alaselkä on sanonut jo viikkoja sitten sopimuksensa irti ja liitoskivut on niin helvetinmoiset, etten saanut aamulla edes sukkia ja housuja itse jalkaan. Kävellä pystyn noin 50 metriä, sen jälkeen tulee stoppi kipujen takia. Öisin saan nukuttua vain pienissä pätkissä, jos sitäkään. En mäkään tajua, miten jaksan tätä vielä 3 kuukautta!

• Tykkää
Reactions: jeme81
täällä kans tosi tukala olo, viikkoja 38 keskiviikkona. kolmas lapsi jo ja voin sanoa että teen lapsia koska lapset ovat ihania EI raskaus!!!! ja todellakin valitan sillon kun valituttaa mielummin kuin olen hiljaa ja pidän kaiken sisällä. turha altistaa itseään babybluessiin ym. lapsen syntymän jälkeen vain siksi että ei ole saanut purkaa tuntemuksiaan mihinkään/millonkaan. joten ap yritä jaksaa ja nuku niin paljon kun mahdollista, niin mä teen. kohta se rakas nyytti on sylissä ja sitten tietää miksi on kärsinyt kaiken p...kan tämän 9kk aikana. <3

Yhteistyössä