Jos taivaassa (paratiisissa) on kaikki hyvin

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Kun sanotaan, tai muistelen että moneltaki taholta olen kuullu, että ihmisellä on kaikki asiat hyvin taivaassa, rakkaat ihmiset ympärillä ja kaikki on täydellistä... niin mitäs jos sen jonku toisen täydellisyys onki sitä että sie et ole lähimaillakkaan, vaikka sinun täydellisyydessä se on läsnä? :xmas:

Vaikeasti selitetty eikä kukkaan varmaan ees tajunnu... Mut esim oot vaikka 40v naimissa ja ukkos kuolee. Ukkos mennee oottaan sinne pilveen sinua ja sie mokoma mennä paukautat uusiin naimisiin umpirakastuneena. Noh, kuolo korjaa sekä sinut että uuden ukon, ja taivaassa syntyyki pulma, kumpi ukko sinut saa siellä, kumman ukon itte haluat siellä?

Kysyin mieheltäki tätä asiaa ja se tuli siihen tulokseen että sellaset tyypit joutuu helvettiin joilla on liikaa vientiä. :laugh:

Jaa enpäs oo koskaan ajatellut. Mun taivas olis sellainen et en olis enää mitään, en ajattelis enkä tuntis. Joten ei haittais vaikka jonkun taivas olis sellainen etten kuulu sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:
Siellä ei olla vaomija ja miehiä sillätavalla. Ihan toiset lainalaisuudet siellä. Kuulemma.

No mut jos sie oot ollu rakastunu sekä ekaan että siihen toiseenki ukkoon ja sinun täydellisyys ois sitä että saat olla sen rakastamas henkilön kanssa... Ja et osaiskaan päättää kumpi se ois tai haluaisit molemmat mut ne ei halua jakkaa sinua.... Ei hemmetti, mennee jo liian sekavaksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös taivaassa olla yhtä massaa joka tuntee vain onnen ja rauhan tunteen. Ei ihmisiä vaan jotain ainetta jota sieluksi kutsutaan.

Höh. En mie sinne sitte haluakkaan... Luulin että siellä vanhaki kurppa muuttuu taas nuoreksi ja notkeaksi.

No mistäs sitä tietää vaikka taivaassa muuttuis nuoreksi oriksi.

Mie mietin ihan tosissaan, että kuinkahan käy jos minut poltetaan ja mies haudataan... :|

50-vuoden kuluttua olette molemmat samaa atomimassaa. 50-vuotta kuluu et ruumis hajoaa kokonaan Suomen maaperässä.

Siellä saa pitää molemmat :saint:

Mut jos ne ei siedä toisiaan? Jos sen entisen ukon täydelliseen onneen ei kuulu se että vaimokkeella on uuski ukko vieressä :D Miten siellä saa sovitettua kaikkien tahdon niin ettei tuu riitoja :xmas:

Paratiisissa ne sietää toisiaan :D Siksihän se on paratiisi. Siellä kaikki on mahdollista.

Siellä saa pitää molemmat :saint:

Mut jos ne ei siedä toisiaan? Jos sen entisen ukon täydelliseen onneen ei kuulu se että vaimokkeella on uuski ukko vieressä :D Miten siellä saa sovitettua kaikkien tahdon niin ettei tuu riitoja :xmas:

Paratiisissa ne sietää toisiaan :D Siksihän se on paratiisi. Siellä kaikki on mahdollista.

Entäs jos jonku onnea ois että kaks tyyppiä on riidoissa, se ois onnellisin jos se näkis niitten vihaavan toisiaan mut ne tyypit ei oikeasti haluais vihata toisiaan. Kenen tahtoa siinä sitte noudatettais :D

No vaikea uskoa, et jonkun paratiisi olis nähdä riiteleviä ihmisiä. Kuulostaa enemmän helvetiltä.

No mistäs tiiät :laugh: Kai ne pöpitki pääsee pilvelle keikkuun :D

No tuskin pöpit on pöpejä taivaassa tai sairaat sairaita. Olis se karseeta jos taivaassakin pitäis olla mielenvikainen tai syöpäsairas. Eiköhän paratiisi koostu jostain muusta kuin parisuhdesäädöistä. Ja jos koostuis niin olishan se exs mies voinut rakastua siellä taivaassa johonkin toiseen sieluun.

No vaikea uskoa, et jonkun paratiisi olis nähdä riiteleviä ihmisiä. Kuulostaa enemmän helvetiltä.

No mistäs tiiät :laugh: Kai ne pöpitki pääsee pilvelle keikkuun :D
Eiköhän paratiisi koostu jostain muusta kuin parisuhdesäädöistä. Ja jos koostuis niin olishan se exs mies voinut rakastua siellä taivaassa johonkin toiseen sieluun.

Sepäs se. Sie pääset autuaasti taivaaseen perille nii ukkos onki jo löytäny uuen hoijon ootellessa. Shit.

No niimpä, oon miettiny ihan samaa. Mun isä on tehny itsemurhan, eli siis uskisten mielestä se ei pääse taivaaseen. Mitäs jos mä sattusinkin pääseen, mut se ei oo siellä. Se jonka mä kaikista eniten joskus haluaisin nähdä..

Ei mee mun jakeluun.

Yhteistyössä