¿Qué coño? Aktiivinen jäsen 06.07.2014 293 32 28 16.07.2014 #1 Muistakaa käyttää käsijarrua pysäköidessänne auton :attn: Silminn naiset + autoilu = katastrofi
A "Anne" Vieras 16.07.2014 #2 Aina. Ei ole muistikysymys. En myöskään koskaan jätä vapaalle, käynnistän aina kytkin pohjassa ja tarkistan että vaihde on varmasti se, minne suuntaan olen menossa. Autokoulu on ihan syystä.
Aina. Ei ole muistikysymys. En myöskään koskaan jätä vapaalle, käynnistän aina kytkin pohjassa ja tarkistan että vaihde on varmasti se, minne suuntaan olen menossa. Autokoulu on ihan syystä.
J "jep" Vieras 16.07.2014 #3 Enpä sanoisi tuota naisten viaksi. Meillä on miehen kanssa ikuinen vääntö siitä koska hän ei jätä käsijarrua ja mä jätän. Jotkut on typeryksiä.
Enpä sanoisi tuota naisten viaksi. Meillä on miehen kanssa ikuinen vääntö siitä koska hän ei jätä käsijarrua ja mä jätän. Jotkut on typeryksiä.
Dee Dee Ramona Tunnettu jäsen 11.05.2014 7 406 728 113 16.07.2014 #4 Kyllä mä aina muistan laittaa päälle, mutta sitten taas kun se pitäis laittaa pois niin... ei voi aina muistaa :xmas: Mä oon kyllä päättänyt pysyä kaukana autojen rateista ihan kaikkien turvallisuuden vuoksi Reactions: ¿Qué coño?
Kyllä mä aina muistan laittaa päälle, mutta sitten taas kun se pitäis laittaa pois niin... ei voi aina muistaa :xmas: Mä oon kyllä päättänyt pysyä kaukana autojen rateista ihan kaikkien turvallisuuden vuoksi