W
"wieras"
Vieras
Siis mulla on kaveri joka on suunnitellut miehensä kanssa että alkavat kunnolla yrittää lapsen hankkimista ensi kuun puolella. Huomenna olisi tulossa kaverin synttärijuhlat, ja kaverini vaan sanoi että me muut voidaan kyllä ottaa, mutta hän on mehulinjalla. Ei aijo kuulemman juoda mitään alkoholipitoista (edes yhtä saunajuomaa) ennen kuin lapsi täyttää 3 vuotta ja voi olla hoidossa isoäidin luona. Ja kaverini ei siis ole absolutisti, enkä välittäisikään vaikka olisikin, sillä se olisi hänen oma valintansa.
Itse vaan taidan olla pohjimmiltani juoppo, sillä varmaan menisin "viimeisen" kerran viihteelle kun saisi nauttia asiasta ilman kummempia järjestelyitä. Mieteinkin että mitä muut palstalaistalaiset tekisivät, eli ottaisivatko tilaisuudesta kiinni ja nauttisivat ilojuomaa, vai olisivat vaan ihan normaalisti..?
Itse vaan taidan olla pohjimmiltani juoppo, sillä varmaan menisin "viimeisen" kerran viihteelle kun saisi nauttia asiasta ilman kummempia järjestelyitä. Mieteinkin että mitä muut palstalaistalaiset tekisivät, eli ottaisivatko tilaisuudesta kiinni ja nauttisivat ilojuomaa, vai olisivat vaan ihan normaalisti..?