jos tietää, että on tulossa puhelu lääkäristä tms. ja jättää vastaamatta, on se ihan oma syy

On kyllä kamalan kankeaa toimintaa! Jättäis sitten vastaajaan tai laittais viestillä/maililla!

En ole lääkärin kanssa ollut tekemisissä tuolla tavoin, mutta jos olisin niin ei hän minua puhelimella kiinni saisi.

Jätän todella usein luurin kotiin/autoon. Koen äärimmäisen ahdistavana että minun olisi pakko olla koko ajan saatavilla. Toki lasten vuoksi olen saatavilla, mutta voin soittaa takaisin jos en ole saatavilla juuri sillä sekunnilla!

Voih, miten sitä ennen pärjättiinkään vaikka kaikilla ei ollut edes lankapuhelinta!🙄 Ihanan vapauttavaa, jo ihan ajatuksenakin!❤️

Olen blokannut lukuisia numeroita selvitettyäni, että ne ovat minulle turhia, huijauspuheluita, jankkaavia myyjiä etc.

Lääkärin puheluun tiedän vastata, koska on sovittu soittoaika, ja kunnalliselta puolelta näen suuntanumerosta, että nyt sieltä soitetaan. Kerran hoitaja tavoitteli minua kertoakseen hoitoon liittyvän asian ja jätti tekstiviestin.

Yhteistyössä