Jos tietäisit että sulla ois sisko tai veli jossain jota et olisi koskaan tavannut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on kans isän puolelta sisko puoli,muistaakseni pari viikkoa nuorempi :laugh: :laugh: muutaman kerran oon nähny ja tiedän missä kaupungissa asuu.ei sen enempää olla oltu yhteydessä.. niinkuin ei siihen "oikeeseen" isäänkään

Mulla on isän puolelta sisko ja veli. Koskaan en ole nähnyt ja nyt kun isäkin on kuollut niin tuntuis vähän hassulta. Kyllä jotenkin kuitenkin kiinnostais. Tietysti jos heillä ei ole mitään kiinnostusta tavata mua niin ei muakaan kyllä sitten kiinnostais.

Mistä sais yhteyden muuten noihin sisaruksiin, varsinkin kun ei tiedä kuin oman isän nimen? En tiedä sisarpuolieni nimiä siis ollenkaan, eikä niillä taatustikaan ole isän sukunimeä edes..

On veli, ja ei olla uskallettu ottaa yhteyttä :/ oli joku aika sit puhelinnumerokin hänelle, mutta kun ei uskaltanut niin ei :ashamed: eniten mietitytti ja välillä vieläkin mietityttää että kun hän ei välttämättä tiedä meistä muista ja tilanteita niin....

ehkä joskus =)

Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Mulla on isän puolelta sisko ja veli. Koskaan en ole nähnyt ja nyt kun isäkin on kuollut niin tuntuis vähän hassulta. Kyllä jotenkin kuitenkin kiinnostais. Tietysti jos heillä ei ole mitään kiinnostusta tavata mua niin ei muakaan kyllä sitten kiinnostais.

Mistä sais yhteyden muuten noihin sisaruksiin, varsinkin kun ei tiedä kuin oman isän nimen? En tiedä sisarpuolieni nimiä siis ollenkaan, eikä niillä taatustikaan ole isän sukunimeä edes..

Mä Kysyin lakitoimistosta tietoja isäni perijöistä. Isä siis asuu perheensä kanssa ja minä olen se hylkiö. Sitten nimi finderiin ja tekstari vanhimmalle puolikkaalle:)

Mulla on isän puolelta pieni sisko, jota en ole koskaan tavannut. Tyttö ei vain tiedä itsekään kuka on oikea isä, luulee äidin kumppania isäkseen ja tämä kumppani tyttöä tyttärekseen. On kuitenkin varmuudella selvitetty, että tyttö on isäni. Isä ja tämä nainen päättivät olla kertomatta totuutta. Tyttö on vielä ainoa lapsi, joten on surullista ettei hän koskaan saa tietää siskostaan.. :( Mutta en halua sekoittaa tämän perheen elämää. Tuskin edes tietäisin mistä heidät löytäisin, joten...

Hah, mulla oli tommonen tilanne edessäni muutama vuosi sitten, ainoastaan sillä erolla että tämä pikkusiskoni oli yrittänyt mua kaikilla keksimillään keinoilla etsiä (numerotiedustelu ym) muttei voinut löytää kun ei tiennyt että sukunimeni vaihtui alle kouluikäisenä.
Soitin hänelle heti kun sain numeron isältä tietooni.

Mulla on useampia sisaruspuolia ja kolmea heistä en oikeastaan tunne, vanhinta näistä hoidin pienenä mutta heidän äitinsä on suorastaan pelottava. Vaikka meillä on sama isä, minusta tuntuu, ettei meillä ole mitään yhteistä.
Isäni pitää heihin jonkin verran yhteyttä, nuorin näistä pääsi ripille tänä vuonna.
Surullista kun asiaa ajattelee mutta en osaa kaivata jotain mitä ei oikeastaan ole ollut.

Mun kohdalla on niin, että vanhempani olivat naimisissa, kun sain alkuni. Äidillä oli suhde niihin aikoihin toisen miehen kanssa ja tämä mies on varma, että on biologinen isäni. Hänellä on kolme tai neljä minua vanhempaa lasta.

Tämä mies otti yhteyttä äitiini viimeksi vuosi sitten ja kyseli minusta. Olisi halunnut tavata ja tutustuttaa minut "sisaruksiini", jotka ilmeisesti tietävät minusta.

Olen jo 38v. ja OMA isäni on minulle tärkeä ja minä lapsineni isälleni tärkeitä. En halua edes ajatella tosissani mahdollisuutta "toisesta" perheestä, enkä halua hajottaa identiteettiäni tutustumalla heihin.

Yhteistyössä