Jos tilaa Nextiltä, tuleeko se postiin vai DHL:n kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nettishoppailu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nettishoppailu

Vieras
Siinähän se kysymys tulikin. Tuleeko postiin, vai pitääkö kökkiä koko päivä odottamassa pakettisetää? En viitsi tilata jos on jälkimmäinen, koska en ole ikinä päivällä kotona...

DHL tuo kotiin.

Juuri viime viikolla DHL-kuski soitti ja kysyi, että miten olen kotona, mutta aina eivät soita. Jos kukaan ei avaa ovea, koittavat toimittaa seuraavana päivänä uudeleen. Jos kukaan ei tälläkään kertaa avaa ovea, roudaavat paketin ymmärtääkseni postiin, josta sen saa sitten itse noutaa.

No voi hitto, sitten en voi tilata. DHL ei toimita meille kun on ovikoodi. Pari kertaa olen koittanut jostain muista tilata, ja DHL on pari kertaa käynyt paikalla toteamassa että ovikoodi on, en tuo, ja sitten se olisi pitänyt noutaa Vantaalta se paketti. No se nyt ei multa onnistu... Koitin vielä soittaa että voisitteko mitenkään postittaa niin ei käy. Eikä auttanut edes että antoi sen ovikoodin.

Kylläpäs harmittaa, niin ihania vaatteita.

No voi hitto, sitten en voi tilata. DHL ei toimita meille kun on ovikoodi. Pari kertaa olen koittanut jostain muista tilata, ja DHL on pari kertaa käynyt paikalla toteamassa että ovikoodi on, en tuo, ja sitten se olisi pitänyt noutaa Vantaalta se paketti. No se nyt ei multa onnistu... Koitin vielä soittaa että voisitteko mitenkään postittaa niin ei käy. Eikä auttanut edes että antoi sen ovikoodin.

Kylläpäs harmittaa, niin ihania vaatteita.

No eikö kukaan kaveri voi auttaa tilauksen suhteen?

Me tilataan useinkin kaveriporukalla kimpassa paikoista, joissa on postimaksut. Ja tilauksen vastaanottaa se, jolle se juuri siinä elämäntilanteessa sopii :)

No eikö kukaan kaveri voi auttaa tilauksen suhteen?

Me tilataan useinkin kaveriporukalla kimpassa paikoista, joissa on postimaksut. Ja tilauksen vastaanottaa se, jolle se juuri siinä elämäntilanteessa sopii :)
Ei oikein, ei ole ketään sellaista joka olisi päivät kotona. Harmittaa. Harmi kun ei ole mitään palvelua että voisi tilata tuollaisen vaikka sellaiseen postin pakettiautomaattiin ja käydä sieltä sitten noutamassa...

Huoh...

Ei oikein, ei ole ketään sellaista joka olisi päivät kotona. Harmittaa. Harmi kun ei ole mitään palvelua että voisi tilata tuollaisen vaikka sellaiseen postin pakettiautomaattiin ja käydä sieltä sitten noutamassa...

Huoh...

No mutta jos olisi edes kaveri, joka asuu talossa, jossa ei ole ovikoodia? Käyvät pari kertaa oven takana ja toimittavat sen jälkeen postiin. Jos kaveri pyörii postin nurkilla, niin äkkiäkös hän sen yhden paketin sieltä sitten hakee samalla.

Yhteistyössä