Jos toisessa raskaudessa ennenaikaisia supistuksia onko seuraavassakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mietin että ikää kohta 40v ja toinen yhteinen lapsi miehen kans haluttas.Mutta mulla tässä edellisessä raskaudessa paljon ennenaikaisia supistuksia.Olin sairaalassa 2pvä liikkumiskiellossa ja sain tiputuksella supistuksenestolääkettä.Kotona olin 5vkoa vuodelevossa.Silti kohdunsuu oli monta viikkoa 2cm auki.Vauva syntyi terveenä hieman ennenaikaisesti vikkolla 37+4.Olisko seuraavan lapsen hankkiminen yhtä hankalaa?haluaisimme lapsellemme sisaruksen joka on pienellä ikäerolla.

itellä edellisessä raskaudessa oli ulkosuu sormelle auki jo vk20, vk25 olin 2cm auki, vk 34 pysäytettiin synnytys ja siitä olin synnytykseen asti sen 3cm auki. nyt on kyllä supistellu jo kauan, mutta muuta ei ole vielä tapahtunut kuin kohdunkaula on lyhentynyt.
nyt siis vk23+1, ensi viikolla jälleen katsotaan kohdunsuun tilanne.

Nämä taitaa olla niitä, joihin ei ole vastausta etukäteen. Itse mietin varmaan jossain vaiheessa samaa, koska mulla on mennyt niin, että joka raskaus ollut aina lyhyempi ja syntynyt aina aikaisemmin..

Mulla sama homma.En uskalla yrittää.Tuttava parin rouva just huomautti että olis hyvä jos lapsellamme olis sisarua.Itsellään kun 4 lasta eikä raskausvaivoja lainkaan.

Yhteistyössä