Alkuperäinen kirjoittaja Aina näitä..huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:
Alkuperäinen kirjoittaja Aina näitä..huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:
lapset on pääsääntösesti huoltajansa vastuulla. syytä ittees, jos vahingosta haluut jotakuta syyttää.
Lapseton vanhapiika??
ei, en ole. oletko sinä ?
minulla on kaksi lasta ja jos noin kävisi, en mä ajattelisi sitä toista ihmistä pahana ja ilkeenä setänä vaan oppisin itse ensi kertaa ajatellen tällasen tilanteenkin huomioimaan parhaani mukaan. ja ehkäpä lapsikin oppi,kun VAHINKO kävi.
Eli sinä vain kainosti hymyilisit kun lapsesi itkee kivusta jonkun toisen huolimattomuuden takia? Minkälainen äiti se tuollainen on? Ja eikai kukaan nyt sanoisi huolimattomalle aikuiselle, että oletpa sinä paha, kun et varo, VAAN: voisitko seuraavalla kerralla huomioida että paikalla on pieniä lapsia? Kai nyt jokainen äiti haluaa ehkäistä sen, ettei seuraavallakin kerralla lapseen satu!
ai että hymyilisin ? missä niin sanon ? mä olen oikein hyvä äiti mun lapsille, älä huoli siitä.
mä lohduttaisin lasta, puhaltasin pipin pois ja sanosin, että ei kannata mennä sinne oven luokse.
en mä jäisi siinä pahalla silmällä mulkoilee sitä ihmistä ja miettimään jotain raflaavaa kommenttia.