Jos vuokra-asunnossa ei ole tehty loppusiivousta, onko mulla oikeus vaatia siitä hyvitystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Eilen sain siis avaimet ja kun mentiin asunnolle, niin siellä ei oltusiivottu ja mä sanoin tekeväni sen kun en halunnut että sinne tulee enää ulkopuolisia, kun mun tavaroitakin on jo siellä.
Talkkari sano ite ainakin, etten saa hyvitystä :(

Siis kun sait avaimet, menit heti tavaroiden kanssa? Ei se talkkari niin pian saa siivousfirmaa ja kun alat sisustaa, ei ne enää sitä hommaa. Oliko ihan kaikki roska jätetty vaiko ei vastannut sun tasoa?
En tiedä saatko mitään hyvitystä jos itse siivoat, edellinen vuokralainen saa varmaan laskun kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sä itse sanot ettet halua ketään ulkopuolista siivoamaan niin et kai sä silloin mitään hyvitystä siitä saa?

Kun se talkkari sanoi et ei ne olis ehtinyt siivoomaan ennekuin vasta ens viikolla :o
Ja nsilloin mä oon sinne jo kaikki tavarat vienyt,eikös asunnon pitäisi olla asuttavassa kunnossa kun saa avaimet sinne?
Eikä vasta sit tulla siivoomaan kun asukas jo asuu siellä??

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Ois ehkä kannattanu ottaa asiasta selvää ennenku viet kamojas sinne.

Talkkarin kanssahan me sinne mentiinkin ja se sanoi et siivoojat pääsee vast ens viikolla

No niin, homma kunnossa, muutat sitten ensi viikolla. Eihän se kuukaan vaihdu ennekun maanantaina

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Sä se kanssa olet koura ojossa rahaa kerjäämässä joka h***lvetin asiasta :D

Nuija, et säkään tykkäis jos asunto mihin muutat olis siivoton

Oon katsos muuttanutkin ja joo, otti päähän. Meidän tapauksessa myös asunnon omistaja tarjosi siivousta seuraavalle viikolle, eipä auttanut kuin ottaa se luuttu kauniiseen käteen ja siivota itse että sai kamat kannettua sisälle. Muutettiin toiselta paikkakunnalta ja oli opiskelija-asunto..

Ei kaikesta tässä maailmassa voi vaatia korvauksia, elämä on!

Alkuperäinen kirjoittaja -kl-:

Talkkarin kanssahan me sinne mentiinkin ja se sanoi et siivoojat pääsee vast ens viikolla

No niin, homma kunnossa, muutat sitten ensi viikolla. Eihän se kuukaan vaihdu ennekun maanantaina

Siis täh? Muuttokuorma on siellä maanantaina ja mitä mun piutäis oottaa, sitä siivoustako??
Sen siivouksen pitää olla valmis siinä vaiheessa kun avaimet luovutetaan uudelle asukkaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Sä se kanssa olet koura ojossa rahaa kerjäämässä joka h***lvetin asiasta :D

Nuija, et säkään tykkäis jos asunto mihin muutat olis siivoton

minkälainen siivo siällä on? lattiat pesemättä?
olen aina siivonnut kämpän mihin muutan eka ennenkuin vien tavarat

Alkuperäinen kirjoittaja -kl-:

Siis täh? Muuttokuorma on siellä maanantaina ja mitä mun piutäis oottaa, sitä siivoustako??
Sen siivouksen pitää olla valmis siinä vaiheessa kun avaimet luovutetaan uudelle asukkaalle.

Ethän sä maksa siitä vielä edes vuokraa

Yhteistyössä