jos yritätte tulla raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saunaolut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ihan normaalisti elin siihen asti et plussaa näyttää taisipa molemmilla kerroilla vielä käydä niin et kerkesin vetäsemään kännit alkuraskaudessa

Ihan normaalisti käytin alkoholia ennen plussaa! Ja kuin myös, ehdin juoda kunnon kännitkin kun oli jo tietämättäni raskaana. Ei niin pieni alkio vielä ole yhteydessä äidin verenkiertoon, eli ei tapahdu vahinkoa!

Alkuperäinen kirjoittaja juup:
Ihan normaalisti käytin alkoholia ennen plussaa! Ja kuin myös, ehdin juoda kunnon kännitkin kun oli jo tietämättäni raskaana. Ei niin pieni alkio vielä ole yhteydessä äidin verenkiertoon, eli ei tapahdu vahinkoa!

Samoin minä.

Kannattaa yrittää elellä suht normaalisti, ei käy aika niin pitkäksi. Kyllä oisi ollu pitkä puoltoista vuotta jos ei oisi kertaakaan viettäny iltaa kaverien kanssa ja meillä siihen kuuluu myös alkoholi, joskus aika reilustikkin :D Tosin yritin ajottaa tällaset kosteemmat illat menkkojen ja oviksen väliin, mutta jos jotkut juhlat oli niin en kieltäytynyt kutsusta tai ollut juomatta alkoholia.

No en todellakaan ala etukäteen absolutistiksi. Mulla on ollut vaikeuksia raskautua ja sit riesana keskenmenot ja aion elää tätä normaalia elämää plussaan asti.
Tosin viimeksikin lopetin puolivälissä kiertoa alkon ku olin varma et oon raskaana ja kun plussa tuli olin tyytyväinen päätökseen. Siitä ei ollu kyllä mitään hyötyä ku kesken meni, mutta näin aion toimia vastakin =)

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari todella harmaana:
No en todellakaan ala etukäteen absolutistiksi. Mulla on ollut vaikeuksia raskautua ja sit riesana keskenmenot ja aion elää tätä normaalia elämää plussaan asti.
Tosin viimeksikin lopetin puolivälissä kiertoa alkon ku olin varma et oon raskaana ja kun plussa tuli olin tyytyväinen päätökseen. Siitä ei ollu kyllä mitään hyötyä ku kesken meni, mutta näin aion toimia vastakin =)

Oletko miettinyt miten elämäntavat vaikuttaa raskaaksi tulemiseen ja raskaana pysymiseen?

Ihan normisti käytän alkoholia, mikä ei kyllä paljoa ole.

Jos uskoisin raskautuvani, saattaisin lopettaa tämän vähänkin, mutta mulla ei enää usko riitä toisen vauvan tulemiseen, eli sen suhteen mun juomisillani ei ole v*tunkaan väliä.

Pitkät olis 5v olleet jos olis ruoka- ja juomarajoitteista pitänyt kiinni jo silloin :whistle: Eli ekaa yrittäessä elin ihan normaalisti, ja mun normaalielämään kuuluu alkoholi hyvin vähäisissä määrin, eli en vetänyt tuona aikana montaakaan kertaa perseitä. Tokaa yrittäessä imetin vielä esikkoa, joten luonnollisesti alkoholi ei kuulunut kuvioihin ollenkaan.

mutta join kiertopäivänä 24 kun olimme virossa ,10 kpletta 5,5% lonkkuja...nyt siit hirvee morkkis ku kp 28 plussasin.. yleensä menkkois kiertoväli 31 pvää.. eli plussa tuli jo oletettuja menkoi ennen.. onko kohtalotovereita... voiko alkio poistua tuon juomisen takia?? join ton 10 lonkkuu yhden kokonaisen päivän aikana (klo 8.00-23.00)..en esim vasta illalla... aamulla seuraavana päivänä kun eka heräsin päätä särki,krapulasärky,mutta seiskalt ku seuraavan kerran heräsin päätä ei enää särkenyt mut oli höntti olo kylläkin... oon kuullu monii ihmisii jotka juonu ku ei oo tienny olevansa raskaana...plussanneet kun kuukautiset ovat konkreettisesti olleet myöhässä,eikä ole haitannut raskautta...aiemmin en ole juonut pitkiin aikoihin...

Yhteistyössä