joskos täältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2 lapsen yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2 lapsen yh

Vieras
olen yrittänyt etsiä vaikka mistä naista itselleni.
kaikki mahdolliset treffi paikat netissä käynyt ja ei ole kunnollista löytynyt.
joten ajattelin kysellä jokos täältä löytyisi sellainen ku olen kuullut et täällä on paljon yksinhuoltajia tai muuten vain lapsista tykkääviä ihmisiä

eli täällä olisi tälläinen kahden lapsen yksinhuoltaja isä. olen ollut n.2v yksinhuoltaja. ja lapsia on kaksi toinen täyttää ensi kuussa kaksi ja toinen loppuvuodesta 4. haluaisin naisen joka osaa keskustella ja olisi muutenkin mukava. tällä hetkelle ei vielä nickkiä tänne ole joten siksi harmaana mutta jos tuntuu siltä voihan tänne nikin tehdä

miksi olen yh? no sen takia ku lasten äidillä alkoi muu elämä kiinnostaa ku minä ja lapset.
toinen lapsista oli sen 3kk ku äiti jätti eikä ole sen liiemmin kuulunut.

vedätykselle? siis pakko sanoa et jos tänne itseäni ilmoitan tai muutakaan niin miksi se olisi vedätys? tai mitään muutakaan? ja varmaan joku kohta huutaa et provo tai muuta vastaavaa...

siis sori nyt vain jos joltain tuntuu pahalta niin haluaisin vain tietää olisikos täällä ketään sellaista jolla voisi kiinnostaa seurustella miehen kanssa jolla on kaksi lasta?

no ei kyllä ole tullut yhtään kunnollista vastausta tai kysymystä niin tuntuu aika turhalta tehdä nikkiä... ku kukaan muu ei ole kiinnostunut kuin sinä... ja sinulle voin mesen osoitteen antaa vaik heti

Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:
no ei kyllä ole tullut yhtään kunnollista vastausta tai kysymystä niin tuntuu aika turhalta tehdä nikkiä... ku kukaan muu ei ole kiinnostunut kuin sinä... ja sinulle voin mesen osoitteen antaa vaik heti

Vastausten puute johtuu sun nikittömyydestäsi. Täällä on näitä "vieraita" nähty kiusaamassa liiankin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:

:laugh: :laugh:
No, mä en nyt ole miehen tarpeessa kun aviomies löytyy. ;) Kunhan nyt sulle vastasin ettet ihan huomiotta jää. :saint:

Et sä saa vastauksia ennenku todistat olevas "oikea" mies, etkä kenenkään mamman alterego. Vähän peliä kehiin ja muihin keskusteluihin mukaan niin alkaa mammat sun huomaamaan. ;)

Yhteistyössä