2
2 lapsen yh
Vieras
voihan sitä nimettönä haukkua mut ei tarvi haukkua mua siitä etten olis sitä mitä sanon !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nyt on semmonen olo, että taiampa vinkata ketjusta nyt vähäsen muualle... vaisto vaan sanoo...
jos joku hoksaa kenen profiilissa tuo hevihemmo-osote oli niin laittaa heti infoa siitä tähän ketjuun. ihan vaan niinku varmuuen vuoksi jos vaan saa pyytää...
älä hermoile, pilapäivä loppuu ihan kohta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:katsos kun se on näin helppoa esittää olevansa jotain muuta kuin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nyt on semmonen olo, että taiampa vinkata ketjusta nyt vähäsen muualle... vaisto vaan sanoo...
jos joku hoksaa kenen profiilissa tuo hevihemmo-osote oli niin laittaa heti infoa siitä tähän ketjuun. ihan vaan niinku varmuuen vuoksi jos vaan saa pyytää...
sieki taiat tietää mistä tässä on kyse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:No miks ihmeessä en kehottaiskamuja saap aina olla ! ja aika tylysti ootte kyl toista kohdelleet... joskus vois miettiä asioita myös omalle kohalle ennenkuin alkaa nokkimaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:katsos kun se on näin helppoa esittää olevansa jotain muuta kuin on.
onko ihan kaikki kunnossa? ei kyllä kovin nyt vaikuta siltä... aika ristiriitasia nämä siun kirjottelut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et rekisteröidy?Sitä kautta voisit saada vaikka yv:täkin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nyt on semmonen olo, että taiampa vinkata ketjusta nyt vähäsen muualle... vaisto vaan sanoo...
sieki taiat tietää mistä tässä on kyse![]()
no en tiedä, mutta arvaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:No miks ihmeessä en kehottaiskamuja saap aina olla ! ja aika tylysti ootte kyl toista kohdelleet... joskus vois miettiä asioita myös omalle kohalle ennenkuin alkaa nokkimaan....
ei oo kohdeltu tylysti. aprillipäivänä ei vaan usko kaikkea mitä lukee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:katsos kun se on näin helppoa esittää olevansa jotain muuta kuin on.
onko ihan kaikki kunnossa? ei kyllä kovin nyt vaikuta siltä... aika ristiriitasia nämä siun kirjottelut.
Tion kirjoitti varmaan joku muu.Näytti että kuka vaan voin kirjoittaa harmaana samalla "nikillä".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:katsos kun se on näin helppoa esittää olevansa jotain muuta kuin on.
Tion kirjoitti varmaan joku muu.Näytti että kuka vaan voin kirjoittaa harmaana samalla "nikillä".
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:No miks ihmeessä en kehottaiskamuja saap aina olla ! ja aika tylysti ootte kyl toista kohdelleet... joskus vois miettiä asioita myös omalle kohalle ennenkuin alkaa nokkimaan....
No ei vissiin ku muakaan ei uskottuEn mä ajatellu, että oikeasti jotkut niin hanakasti pitäis aprillipilana, outoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mulle on tarttunut tämä palstasyndrooma eli ei uskota (varsinkaan harmaita). Munkin miehisyyttäni epäiltiin aluksi :attn: |O
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mulle on tarttunut tämä palstasyndrooma eli ei uskota (varsinkaan harmaita). Munkin miehisyyttäni epäiltiin aluksi :attn: |O
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mulle on tarttunut tämä palstasyndrooma eli ei uskota (varsinkaan harmaita). Munkin miehisyyttäni epäiltiin aluksi :attn: |O
hei aksu, ei se oo mikään palstasyndrooma vaan itsesuojeluvaisto ja maalaisjärki![]()
ei ihan kaikkea mitä netissä lukee, kannatekkaan uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja irl:Kylläpä sie Nyynä otat tämän henkilökohtaisestiMitä ihmeen väliä sillä todellisuudessa on, onko ap mies vai ei ?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mulle on tarttunut tämä palstasyndrooma eli ei uskota (varsinkaan harmaita). Munkin miehisyyttäni epäiltiin aluksi :attn: |O
hei aksu, ei se oo mikään palstasyndrooma vaan itsesuojeluvaisto ja maalaisjärki![]()
ei ihan kaikkea mitä netissä lukee, kannatekkaan uskoa.
etenkään aprillipäivänä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:No miks ihmeessä en kehottaiskamuja saap aina olla ! ja aika tylysti ootte kyl toista kohdelleet... joskus vois miettiä asioita myös omalle kohalle ennenkuin alkaa nokkimaan....
No ei vissiin ku muakaan ei uskottuEn mä ajatellu, että oikeasti jotkut niin hanakasti pitäis aprillipilana, outoa.
no siis kyllähän sitä tapahtuu, en mie sillä, mutta se siun tarina osu vaan niin huonoon saumaan ettei tosikaan. ku olin justiinsa langennu oikeen mojovaan aprilliansaan vähän aikasemmin
![]()