Joskus ihan nolottaa tuo huutisjuttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on myynnissä yksi puku minkä ostin vuosi sitten alennusmyynnistä ja olikin liian iso ja nyt en enää tarvitse sitä. Lapselle siis ostin. Joten laitoin sen myyntiin ja laput ja kaikki on paikallaan eli taatusti uusi puku.

Hinta on nyt noussut jo niin paljon, että postikuluineen se on enää muutamaa euroa vaille sen mitä se maksaa uutena, normaalihintaisena. Minä en toki maksanut alessa sitä summaa. Eli voitolla ollaan komiasti.

Mutta jotenkin nolottaa, vaikka eihän se minun syytäni ole. Ihmettelen vain että MIKSI ihmiset maksaa noin paljon huutonetin kautta ostetusta tavarasta.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Osa ihmisistä asuu niin kaukana tai syrjässä, etteivät he pääse ostelemaan tiettyjä pukuja normaalihintaisena tai alesta. Huutis voi olla järkevä kanavakin.

Se on ihan totta, mutta tosi usein on niinkin että älyttömiä huutavat ovat jostain helsingistä tai tampereelta eli ihan liikkeiden vierestä. Saa nyt nähdä mistä tämä huutaja sitten on, kun lopulta tuo kohde sulkeutuu.

Mulla ollut joskus sama fiilis. Kyllä alkaa nolottaa joo. Tekisi mieli mennä väliin sanomaan, et älkää ny enää huutako, mä myyn halvemmallakin... Tosin hyväkuntoisesta tuotteesta ollut tällöin kyse, että en sinänsä koe huutajia huijanneeni tai mitään.

Osa ihmisistä asuu niin kaukana tai syrjässä, etteivät he pääse ostelemaan tiettyjä pukuja normaalihintaisena tai alesta. Huutis voi olla järkevä kanavakin.

Ja tekee trokaamisen mahdolliseksi sekä ajaa meidät tavalliset kirppisostajat pois koko huutonetistä
:( Nykyään noita nettimyymälöitä on pilvinpimein, joten luulisi niistä löytyvät vastaavia yllinkyllein ilman huutonettiäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Se on ihan totta, mutta tosi usein on niinkin että älyttömiä huutavat ovat jostain helsingistä tai tampereelta eli ihan liikkeiden vierestä. Saa nyt nähdä mistä tämä huutaja sitten on, kun lopulta tuo kohde sulkeutuu.

Kaikki ei myöskään tykkää shoppailla ja kierrellä liikkeestä toiseen. Varsinkin jos pieniä lapsia ja vaikka yh.