Joskus olisi helpompaa olla yksin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LepikonHeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LepikonHeta

Vieras
tai siis lasten kans kolmestaan. :( Mä en voi käsittää tuota miestä enää. Ja sen käytöstä. Ollaan oltu yli 10 v yhdessä, joten suurimmat mustis-kohtaukset ollutta ja mennyttä. Itselläni ollut jo pitkään asenne, että en miehen tekemisiä kyttää ja jos on kysyttävää kysyn suoraan. Oletan jokaisen kantavan vastuunsa, myös jos pettää tms. silloin ottaa vastuunsa siitä ja seurauksista. Olen myös toivonut(ääneen), että minua kohtaan osoitetaan samaa luottamusta.

Nyt on vaan alkanut hermo menemään seuraavista "ilmiöistä":
- Mies kyttää selän takana jos kirjoittelen palstalle tai muutoin netissä (pidän myös ajatusten ja runojen kirjoittamisesta)
- Lähes joka päivä saan kuulla huumoriksi verhoiltua "kenes kanssa töissä olit" v*tuilua, myös siten, että "olitko potilaiden kanssa" asiatonta!
- Tekstiviestit pitää aina kertoo kuka laittoi, kenelle tekstasin
- Eilen olin jättänyt Facebookin "auki" koneelle, harjoittelen vasta sitä, jopa yksi NAISpuoleinen kaveri on ja mies alkoi laukomaan heti "mitäs sieltä etsit jne. kohta vaan ilmotat että jätät mut jne" olin että häh :o
- Pahinta on se, että törkeimmillään alkaa kourimaan minua haarusvälistä/rinnoista ja kyselee samalla "kukas näitä on imenyt/käyttänyt" :ashamed:

Mä en vaan jaksa enää. |O Näiden kommenttien jälkeen mies mököttää koko illan eli niistähän ei puhuta ja hän ei ole tehnyt mitään väärin. |O

Itse kuskailee / viestittelee työkaverinsa kanssa (nainen). Selittelee miten siskoni häntä pitkään katsonut kun naisen vienyt kotiin jne. Ok, asiaan olen kommentoinut, että itse tiedät. Jos sanot ettei mitään ole, sit ei ole, mut kyttäämään/vainoharhaiseksi en ala.

Nyt vaan mietin, että miks mua kohtelee noin, kun itse on "aktiivisempi" noissa vastakkaisen sukupuolen ystävyyssuhteissa. Ja en, en ole lukenut viestejä, joskus mies lukee "kiertokirje"viestejä itse ääneen, mitä nainen laittaa.

Kiitos kun kuuntelitte :ashamed:

sun miehes on jostain syystä hirveen epävarma sun suhteen?ja ittensä siis kans?kerää sitten sulta huomiota ja toivoo mustasukkaisuutta kun kertoilee miten muut häntä kyttäävät jne..aika outoo,mut kannattas oikee keskustella tosta sen ja kertoo et on ahistavaa kun s eon tollanen ja samalla selittää että mä kyllä haluan vain sut enkä muita..meillä on ollu josksu vähä samoja ongelmia ja meillä autto tää puhuminen..

Onko sillä itellä ihan puhtaat jauhot pussissa :/
Monesti vaan toista syytetään jos itellä on jotain menossa :|
Tai jostain syystä on menettänyt itseluottamuksensa ja jotenkin pelkää menettävänsä sut

ei kai tuohon auta kun keskustelu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
sun miehes on jostain syystä hirveen epävarma sun suhteen?ja ittensä siis kans?kerää sitten sulta huomiota ja toivoo mustasukkaisuutta kun kertoilee miten muut häntä kyttäävät jne..aika outoo,mut kannattas oikee keskustella tosta sen ja kertoo et on ahistavaa kun s eon tollanen ja samalla selittää että mä kyllä haluan vain sut enkä muita..meillä on ollu josksu vähä samoja ongelmia ja meillä autto tää puhuminen..

Joo, oon yrittänyt puhua mut lähtee lukemaan tai poistuu paikalta. Jos jotain kommentoi, niin aina vaan ettei hän ole tehnyt mitään väärää (käyttäytymistään tarkoittaa) :ashamed:

Mä kyllä hermostuisin tosissaan tollasista kommenteista...

muoks. Noista tekstareista sun muista, niin vois olla että alkasin käyttäytyä samalla tavalla kuin mies, eli kytätä sun muuta. En tiiä oisko järkevää, mutta haluaisin nähdä ahdistuisko mies tuollasesta.

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Onko sillä itellä ihan puhtaat jauhot pussissa :/
Monesti vaan toista syytetään jos itellä on jotain menossa :|
Tai jostain syystä on menettänyt itseluottamuksensa ja jotenkin pelkää menettävänsä sut

ei kai tuohon auta kun keskustelu :hug:

Aamusta juttelin kaverin kans ja mietti samaa, että tuntisko olonsa syylliseksi itse tmv. Tuntuu vaan, että ajaa mut pois tällä tavoin :'(

"- Pahinta on se, että törkeimmillään alkaa kourimaan minua haarusvälistä/rinnoista ja kyselee samalla "kukas näitä on imenyt/käyttänyt" :ashamed: "
JÄRKYTTÄVÄÄ!! :/ :/

Tiiätkö, KENENKÄÄN ei tarvii sietää tollasta. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä kyllä hermostuisin tosissaan tollasista kommenteista...

Muutaman kerran päreet itselläkin palaneet. Kuuntelen töissä psykoottisia yms. ja tuun kotiin niin heti alkaa kenes kans olit... Ei viittis aina huutaa, mut en jaksas kattoo tota "mököttämistä".

Joo toi kouriminen ja siihen liittyvät puheet kuulostaa aika karmeilta :/
kauhean alentavia..ja tosiaan kenenkään EI TARVI sellasta sietää, ei varsinkaan omalta kumppanilta..

Jos mies oikeasti kuvittelee ja sanoo, ettei ole tehnyt mitään väärää niin voit sanoa, että sinun mielestäsi on tehnyt, koska ne asiat eivät tunnu sinusta kivoilta

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
"- Pahinta on se, että törkeimmillään alkaa kourimaan minua haarusvälistä/rinnoista ja kyselee samalla "kukas näitä on imenyt/käyttänyt" :ashamed: "

"Hyvinä" aikoina oon koittanut puhua tosta, koska toi "koskettelu" ja mun halventaminen sanoin satuttaa mua enemmän kuin pään aukominen. Mut ei hän ole tehnyt mitään väärää. Monesti toi tapahtuu "hereillä" ollessa, sit illasta yrittää tehdä aloitetta, en oikein tollasen jälkeen lämpene niin on outo, koskettaa voimalla. Vaikee selittää, mut ei hellä kosketus vaan sellanen pahaenteinen. En tiä ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan

Alkuperäinen kirjoittaja LepikonHeta:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

"Hyvinä" aikoina oon koittanut puhua tosta, koska toi "koskettelu" ja mun halventaminen sanoin satuttaa mua enemmän kuin pään aukominen. Mut ei hän ole tehnyt mitään väärää. Monesti toi tapahtuu "hereillä" ollessa, sit illasta yrittää tehdä aloitetta, en oikein tollasen jälkeen lämpene niin on outo, koskettaa voimalla. Vaikee selittää, mut ei hellä kosketus vaan sellanen pahaenteinen. En tiä ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan

mä ainakin ymmärrän.

Joo, oon yrittänyt puhua mut lähtee lukemaan tai poistuu paikalta. Jos jotain kommentoi, niin aina vaan ettei hän ole tehnyt mitään väärää (käyttäytymistään tarkoittaa) :ashamed:

joo no aattelin tossa aluksi että ei sen tarvii aina olla niin neg.että sillä ei oo itellään puhtaat jauhoit pusiissa että voi se olla muutakin.(niinku edelleen voikin)mutta kyllä toi rupee kuulostaa oudolta kun lähtee tollee karkuu eikä ees haluu puhuu,kun luulis et just sillon kun on epävarma sun suhteen niin oikee haluis puhua ja kuulla sitä että kuinka tärkee on sitähän siinä silloin haettaisiin..mut se vaan tokasee että ei oo tehny mitään väärä!!kuulostaa kyllä aika ihmeelliseltä.mut heitäppä sille päin naamaa että se taidat olla sä kellä on nyt jotain pelejä johonki suuntaan eikä mä.niin katot miten se suunsa laittaa?!eikä tän nyt vieläkään tarvii mun mielestä olla niin että se pettää tai touyhuu jotain muuta.sillähän voi periaatteessa olla mikä vaan.ja oli se mikä tahansa niin sun on saatava se jollain konstilla selville,koska se selvästi ahistaa suo koko tilanne.ja omalta osalta myös miestä

joo no aattelin tossa aluksi että ei sen tarvii aina olla niin neg.että sillä ei oo itellään puhtaat jauhoit pusiissa että voi se olla muutakin.(niinku edelleen voikin)mutta kyllä toi rupee kuulostaa oudolta kun lähtee tollee karkuu eikä ees haluu puhuu,kun luulis et just sillon kun on epävarma sun suhteen niin oikee haluis puhua ja kuulla sitä että kuinka tärkee on sitähän siinä silloin haettaisiin..mut se vaan tokasee että ei oo tehny mitään väärä!!kuulostaa kyllä aika ihmeelliseltä.mut heitäppä sille päin naamaa että se taidat olla sä kellä on nyt jotain pelejä johonki suuntaan eikä mä.niin katot miten se suunsa laittaa?!eikä tän nyt vieläkään tarvii mun mielestä olla niin että se pettää tai touyhuu jotain muuta.sillähän voi periaatteessa olla mikä vaan.ja oli se mikä tahansa niin sun on saatava se jollain konstilla selville,koska se selvästi ahistaa suo koko tilanne.ja omalta osalta myös miestä

Niin mä ajattelinkin, että laitan lapset luistelemaan tai jotain ja otan "kissan pöydälle". Asiallinen ja ystävällinen puhe ei oo tehonnut, jos hänen käyttäytymiseen viittaa niin häipyy ja eihän hän ole mitään tehnyt=taas iso riita ja entistä enemmän vaikeempaa.

Mut mulla ei taida olla muuta vaihtoehtoa oman vointini edessä kun vaatia nyt muutosta/puhetta siitä mikä todella vaivaa tai sit täytyy olla hetki omissa oloissa. Ai niin, kävin yks päivä meidän kunnan nettisivuilla tontteja/rakennusvaiheessa olevia juttuja katsomassa niin väittää yhä mun etsineen itselleni ja lapsille asuntoa. Nyt kun miettii tätä niin tulee mieleen yhä vaan uusia "pieniä" asioita, mut miten ihmeessä tollasista nettiosoitteista yms. voi noin päätellä?!?! Kelle tulee tollasta edes mieleen!?!? :o

Yhteistyössä