ei vaan haluu lähtee mun seurassa minnekkää, ku aina kun pyydän johkuu, nii ei oo sillepäivälle mitää menoa, mut sitte kyseisenä päivänä tulee viestii, et ei voikkaa lähtee kun ovat menossa sinne ja sinne juhlii... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Näitä "tyyppejä " taitaa olla useampikin. :| Viimeksi minua kenkutti niin että en vastannut viestiin. Katsotaan sitten jatkossa, miten toimin.
Alkuperäinen kirjoittaja oma kokemus:B) on suunnitelmia miehensä kanssa, yleensä tuo jälkimmäinen
Alkuperäinen kirjoittaja piikuli:Juu näitähän piisaa, valitettavasti. Mutta, odotas kun hän pyytää sinua johonkin tai pyytää apuasi, niin sinullahan voi silloin olla "jotain" muuta tärkeää tekemistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:"outojen menojen keruu" on muuten oma strategiani,
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Mä taas olen sellanen, että hyvin harvoin jaksan nähdä kavereitani :ashamed: siis läheskään aina ei kiinosta muu kun olla rauhassa jos sitä vapaa-aikaa on eikä lähteä kahveelle tms. Joskus mutta harvoin taas huvittaa sitten kahvitella ja rupatella mutta toiset on vaan sellasia että aina ei vaan jaksa eikä kiinosta :/ Eikä se ole yhtään ihmisestä kiinni kuka kyselee, vaan omasta mielialasta.