jotenkin kävi tänään harmittamaan...tyhmä juttu kai...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Jään keväällä äitiyslomalle. Työni on määräaikainen, joten en tiedä onko paluuta takaisin sitten myöhemmin. Tykkään työstäni ja haluisin sinne kyllä. Työkaverinakin olen pidetty ja työhöni on oltu tyytyväisiä. Silti kävi harmittamaan kun työkaveri puhui kaikille, että yks tyyppi ois halukas tulemaan meille töihin ja mun tilalle! Tiedän että tyhmä juttu, mutta silti tuli vähän kurja mieli... ehkä ne sit haluavatkin päästä musta eroon, ehkä se uusi onkin parempi siihen homaan kuin mä:(
 
Keskity vauvaan. Kun palaat työelämään, moni asia on toisin ja uusia mahdollisuuksia on liuta. Sinänsä on ihan ok tuntea haljuja fiiliksiä tuosta tapahtuneesta - muutos tekee aina vähän kipeää ja arveluttaa. Anna tunteiden tulla, mutta älä jää roikkumaan niissä.
 

Yhteistyössä