V
v
Vieras
Jään keväällä äitiyslomalle. Työni on määräaikainen, joten en tiedä onko paluuta takaisin sitten myöhemmin. Tykkään työstäni ja haluisin sinne kyllä. Työkaverinakin olen pidetty ja työhöni on oltu tyytyväisiä. Silti kävi harmittamaan kun työkaveri puhui kaikille, että yks tyyppi ois halukas tulemaan meille töihin ja mun tilalle! Tiedän että tyhmä juttu, mutta silti tuli vähän kurja mieli... ehkä ne sit haluavatkin päästä musta eroon, ehkä se uusi onkin parempi siihen homaan kuin mä