Jotenkin tää meitin homma ei nyt vaan toimi :D

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Poika toivoi iltapalaksi kasvisdippiä. OK, mamma mars Siwaan ostoksille. Oikein hehkutettiin, että voidaan viettää perheiltaa sohvanmutkassa dippaillen ja Biisikärpästä katsoen.

Valmisteltiin kasvikset ja asetuttiin telkun ääreen. Ei Biisikärpästä. Voi hitto. No, ei mitään, boksilla pitäisi olla vanha Tartu mikkiin, katsotaan sitten se. Muuten ihan hyvä, mutta siitä tallennuksesta oli jäänyt ääni kokonaan pois :laugh: :laugh: :laugh:. Lopputulos: isä ja poika legoilevat hetken ja syödään sitten iltapala ihan pöydän ääressä.

Aina ei mee ihan niinku suunnittelee :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
No voi ei :D
Oliks ihan OK, että suunnitelma muuttui, vai olisitko sä kaivannut sitä mitä odotitkin?

No kyllä mulla hiukan kärähti, onneksi miesväki ei ollut millänsäkään :).

Mietin vaan sitä, kun mulla on ainakin niin, että jos mä suunnittelen jotain vastaavaa kivaa iltaa, ja sit meneekin myttyyn, niin kyllä mua pännii.

Kerran hain leffan ja herkkuja kun pääsin aikaisemmin töistä, tulin kotiin ennen yhdeksää ja ajattelin, että vietetään lasten kanssa kiva perjantai-ilta telkkaria katsellen - ja sit noi kaikki oli jo umpiunessa.
Yksin katselin leffan ja herkuttelin, kun piti ilta jotenkin kuluttaa, aamusella oli jo menoa, lapsilta jäi leffa näkemättä.

Näin mullekin aina käy... "Kivointa" on, että kun mul on tietyt sarjat tallentumas boxille aina automaattisesti kun en niitä koskaan oikeeseen aika näe, niin sitten asetut siihen sohvaan herkkujen kera ja painat playta.... ja huomaat että just tällä vkolla tulikin urheilua siihen aikaan tai boxin tallennustila on loppunu kahen ekan minuutin jälkeen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
No voi ei :D
Oliks ihan OK, että suunnitelma muuttui, vai olisitko sä kaivannut sitä mitä odotitkin?

No kyllä mulla hiukan kärähti, onneksi miesväki ei ollut millänsäkään :).

Mietin vaan sitä, kun mulla on ainakin niin, että jos mä suunnittelen jotain vastaavaa kivaa iltaa, ja sit meneekin myttyyn, niin kyllä mua pännii.

Kerran hain leffan ja herkkuja kun pääsin aikaisemmin töistä, tulin kotiin ennen yhdeksää ja ajattelin, että vietetään lasten kanssa kiva perjantai-ilta telkkaria katsellen - ja sit noi kaikki oli jo umpiunessa.
Yksin katselin leffan ja herkuttelin, kun piti ilta jotenkin kuluttaa, aamusella oli jo menoa, lapsilta jäi leffa näkemättä.

Voi ei :D. Mut onneksi sulla oli leffa ja herkkuja, saattoi hiukan lohduttaa ;).

Yhteistyössä