Jotenkin tuntuu hassulta,että tääällä myös mies keskustelemassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ihan järkevää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ihan järkevää

Vieras
Tarkoitan siis miestä keskustelemassa ku akat. Päänaukojat on erikseen. Näen sieluni silmin millainen pikkusormen pystyttäjä tällainen "hyvää huomenta palastalaiset" mies on :D
En näe sellaista miehisenä miehenä vaan sellaisena Kersantti Karoliinan miehenä tai Super-Marjon miehenä :)
Olisi kiva nähdä millainen mies oikeasti keskustelee täällä jos se vaikka muuttaisi mielikuvani hänestä

minusta oli järkytys kuulla että minu 25v pikkuveljenikin seuraa palstaa|O
niin ja on perheetön ja lapseton

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tai sitten mies joka pystyy hakeutumaan tänne keskustelemaan akkojen kanssa on avarakatseisempi ja miehisyydessään varmempi kuin se joka ei kehtaa lähteä mukaan keskusteluihin mitkä kiinnostaa siinä pelossa että mitä muut ajattelee.

• Tykkää
Reactions: maitovara ja moekoe
Niin, miehethän ovat ihan avaruusolioita, eivätkä keskustelut esim. perheen budjetista, omien jälkeläisten vaatetuksesta, seksistä, päivän ruoista tai viikonlopun jammailubiiseistä voi heitä koskettaa?!

Nii en mä tätä mitenkään pahalla tarkoittanut, jos joku niin edes käsitti. Tällainen kuva vaan tulee mihestä kuka on niin kiinnostunut,etä palstailee. Usein kuitenkin on niin, että ne lapsistaan hössöttävät mihet on himan omalaatuisia "nyhveröitä" mitä nainen pyörittää.

eikö sun mies sitten osaa ( tai ole kiinnostunut ) keskustella myös lapsia koskevista jutuista?ei mua ainakaan haittaa,vaikka miehetkin täällä keskustelee ja kyselee kuulumisia..tosin,onhan täällä yks nikki joka kysyy saman kysymyksen aina,kun täällä on :xmas: ko. nikki ei varmaan ole kiinnostunut muista aiheista..

Hoh hoijaa, johan te nyt sit taas olette typeriä. Johan sanoin,että en takoita pahalla. Minulla on vain sellainen tunne,että ne mihet on sellaisia mitä kuvialin. Haluaisin siihen muutoksen ja tietää totuuden. Ja ei se tein ämmien kautta se tieto tietenkään tule :)

Mun mies osallistuu lasten ja kodin hoitoon kyll,mutta ei palastaile ja kertoile täällä synnytystarinoita tai millaista pskaa tänään tuli meiltä :) Joo nämä kärjistettyjä esimerkkejä eikä tarvitse tähän taasen puuttua.

Ja ei tarvitse loukkaantua minun kuvitelmistani. jotenkin tuntuu,että se kuka niin tekee niin osuu aika kohdilleen siinä tapauksessa kuvailuni.

Ja puhuinko jostain ketjusta missä mie hössöttää, en. Tarkoitin,että kun jossain näkee tällaiosen mihen niin se on juuri tällaisia, lässyn,lässyn tyyppejä
Siitä siis ajatus,että täälläkin mihet sitä ovat.

Kottakaa nyt ymmärtää vai pitääkö ottaa ratapölkky avuksi. Tosin se on vallan mahdotonta täällä vääntää

Nykymies? Täällä on paljon aiheita jotka toivoisi myös miesten nähtäväksi. Paljon on myös sellaisia joita ei toivoisi miesten näkevän ( ja vetävän johtopäätöksiä kaikista naisista). :D

Niin et ainoa sallittu vastaus ketjuusi on että just semmosia noi palstan miehet on. Lässyttävät täällä vauvakuville, jakelevat kokemuksia luomusynnytyksistä ja taaperoimetyksetä, vertailevat vauvojen kakan värejä ja miettivät minkä sävyisen ticketin vk-haalarin Nico-Petterille meinaavat ostaa. Tyytyväinen?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25864150:
ei jaksa edes provosoitua tästä alotuksesta. :laugh:

Myönnän, että meinasin provosoitua lukiessani tänään Metro-lehden tekstareita. Siinä oli jotenkin, että "leski on sentään rakastanut jotakuta, kun taas yh ei rakasta ketään." Syttyi kyllä trollilamppu heti, mutta silti pihisen pari minuuttia bussissa.

Pahalla tai ei, hassulta tuntuu ajatus että lokeroidaan ihminen tietyn laiseksi sen perusteella keskusteleeko hän lapsista (palstaileeko) vai ei. Kertoo enemmän mielestäni aloittajasta kuin niistä joita hän lokeroi.

[QUOTE="Heh";25864138]Niin et ainoa sallittu vastaus ketjuusi on että just semmosia noi palstan miehet on. Lässyttävät täällä vauvakuville, jakelevat kokemuksia luomusynnytyksistä ja taaperoimetyksetä, vertailevat vauvojen kakan värejä ja miettivät minkä sävyisen ticketin vk-haalarin Nico-Petterille meinaavat ostaa. Tyytyväinen?[/QUOTE]

Näinkö olen sanonut? Heh

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan järkevää;25863942:
Nii en mä tätä mitenkään pahalla tarkoittanut, jos joku niin edes käsitti. Tällainen kuva vaan tulee mihestä kuka on niin kiinnostunut,etä palstailee. Usein kuitenkin on niin, että ne lapsistaan hössöttävät mihet on himan omalaatuisia "nyhveröitä" mitä nainen pyörittää.
Voiko täällä keskustella vaan jos hössöttää lapsistaan? Mulla mennyt sitten varmaan jotain pahasti pieleen ku oon pystyny kolmisen vuotta säännöllisesti kirjotteleen.

Pahalla tai ei, hassulta tuntuu ajatus että lokeroidaan ihminen tietyn laiseksi sen perusteella keskusteleeko hän lapsista (palstaileeko) vai ei. Kertoo enemmän mielestäni aloittajasta kuin niistä joita hän lokeroi.

Niin no eikös tuo nimim jo kerro jotain.
Halusikin ,että asia korjattaisiin ja mielikuva poistuisi, mutta ei täällä ole siihen kukaan halunnut mitään vastata. Vatakysymyksiähän täällä on vain esitetty ja sitä kuinka lokeroin ihmisiä. Jos teillä on faktatietoa asiasta( ei mammoilla voi olla jos oma mies ei palstaile) niin kertokaa siitä.
Miksi tästä pitää tehdä näin vaikeaa? Miksi ei voi kesustella normisti? Miksi ei koskaan voi otttaa aloitusta aloituksena?
Tuo oli hieno juttu,että ei jaksa edes provosoitua. Tämähän ei ollut edes tarkoitus,mutta hienoa tuossa ei ollut se,että ei voi antaa esimerkkiä. Niin jos sitä ei ole niin ei voi antaa,mutta senkin olisi voinut sanoa.
Täällä on ensimmäisenä tälläinen ilkumis meiniki päällä, itä en yhtään ymmärrä.

Jos laitan vaikka aloituksen tuiki tavallisesta aiheesta tai kysyn jotain ohjetta niin johan on siellä joku aukomassa. Jos ei ole mitään sanottavaa asiaan liittyvää tai fakatatietoa niin miksi pitää vastata?
Minusta tyhmempää on vastata jotain idioottimaista kun kysyä jotain typerää.

No kerta teisän kanssa on mahdoton normaalin keskusteluun niin jätetään tämä asia, ettei kenenkään tarvitse oikeasti provosoitua ja avautua typerillä kommenteillan.

Elämä jatkukoon ilman palatailua :D Heipä Hei

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25863856:
minusta oli järkytys kuulla että minu 25v pikkuveljenikin seuraa palstaa|O

:D

Ap:n mieskäsitys vaikuttaa ahdistavalta. Tulee mieleen vastakohta: raavas kaljupää kaljapaita päällään, leijona kaulassa puhumassa että vaan naiset ja homot meikkaa ja vaan naiset ja homot on netissä ja vaan naiset ja homot v**** sitä ja tätä. Ughugh ja buhuu!

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan järkevää;25864624:
No käsiteykseni ei muuttunut näistä palstailevista miehistä mitenkään :) Ei siis pystynyt kukaan todistamaan toisin.

Niin ja mieskäsiteykseni ei ole tuollainen mitä joku tuossa yritti tyrkyttää mutta lähempänä kuitenkin kuin palsatapiipittäjä

Mikä sua vaivaa?

Millainen on sitten perusnainen, se joka tänne kirjoittelee? Annas kun arvaan, olet niiiiiiin sellaisen yläpuolella.

Yhteistyössä