Jotka ette luovuttas lapsenne elimiä; ottaisitteko niitä vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai jos lapsi menehtys muuten.
Mutta mun lasta ei jaella. Se ei olis minulle ok.
Se on hyvä siis ettei kaikkia haittaa jos lapsi ei mee kokonaisena hautaan, mua se haittaisi.

ja myös antaisin elimiä, katson että jos olen oikeutettu mielestäni ottamaan luovutetun elimen olen myös velvollinen antamaan jollekkin elimen jos siihen on mahdollisuus!!!!!!!!!!!!

aika itsekästä olettaa että kyllä muut on velvollisia mutta en minä. toosii itsekästä. ei pidä itsekkään olettaa sitten että joku luovuttaa, omalle lapselle jos tilanne tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja mietiskeliä..:
ja myös antaisin elimiä, katson että jos olen oikeutettu mielestäni ottamaan luovutetun elimen olen myös velvollinen antamaan jollekkin elimen jos siihen on mahdollisuus!!!!!!!!!!!!

aika itsekästä olettaa että kyllä muut on velvollisia mutta en minä. toosii itsekästä. ei pidä itsekkään olettaa sitten että joku luovuttaa, omalle lapselle jos tilanne tulee.

Ei minusta itsekästä ollenkaan. Joillekin asia on ok luovuttaa, joillekin ei. Minulle ei.
Ei tässä mitään ristiriitaa ole, ne luovuttaa ketkä luovuttaa.
Minä en ala oman lapseni elimistä päättämään, ne on hänen elimiään. Enkä sais rauhaa jos se ei menis hautaan kokonaisena.. tai siis kaikki mukanaan.

Yhteistyössä