Jotkut äidit on todella itsekkäitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oletteko miettinyt kuinka itsekästä se on, että muut ei saa hoitaa teidän lapsia kuin te itse? Mun mielestä on ihan käsittämätöntä itsekkyyttä olla antamatta lastaan hoitoon vaikka mummolle sillon tällön. Eikö lapsellekin ole parempi että tuntee ja tietää että häntä rakastaa moni ihminen eikä vaan äiti? Mieti mitä iloa siitä lapsesta on sille mummollekin! Mutta ei, itsekkäästi vaan pidetään lapset aina kotona koska ne on mun lapset eikä kukaan muu saa niitä hoitaa!

riippuu pitkälti millanen se mummi on.. Jos on vähän "hömelö" ja huolimaton niin en mä kyllä lapsia hoitoon antaisi, riittää se kyläilykin vanhempien kanssa. Meillä kyl on lapset olleet isovanhemmillaan hoidossa mutta en kyl kovin pitkäks aikaa antais.

Oishan siitä iloa mummollensa varmaan joo, mutta ei kyllä tulis mieleenkään sitä sille hoitoon antaa, on se sen verran arvaamaton ihminen. Ja tämä oli nätisti sanottu :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oletteko miettinyt kuinka itsekästä se on, että muut ei saa hoitaa teidän lapsia kuin te itse? Mun mielestä on ihan käsittämätöntä itsekkyyttä olla antamatta lastaan hoitoon vaikka mummolle sillon tällön. Eikö lapsellekin ole parempi että tuntee ja tietää että häntä rakastaa moni ihminen eikä vaan äiti? Mieti mitä iloa siitä lapsesta on sille mummollekin! Mutta ei, itsekkäästi vaan pidetään lapset aina kotona koska ne on mun lapset eikä kukaan muu saa niitä hoitaa!

Itsekästä on tähän maailmaan saattaa yhtään lasta.

Olen samaa mieltä! Se on lapsille valtava rikkaus, kun on moni läheisiä aikusia elämässä mukana!

Mitä sitten jos se äiti kuolee, kuka hoitaa lapsia? Alkaako äiti kummittelemaan, kun ei saa enää 100% hoitaa lapsiaan? Kun nämä äidit saavat lapsenlapsiaan eivätkö he halua olla heidän kanssan missään tekemisissä?

Mä ainakin innolla odotan milloin saan ensimmäisen lapsenlapseni syliin ja elää heidän kanssaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Olen samaa mieltä! Se on lapsille valtava rikkaus, kun on moni läheisiä aikusia elämässä mukana!

Mitä sitten jos se äiti kuolee, kuka hoitaa lapsia? Alkaako äiti kummittelemaan, kun ei saa enää 100% hoitaa lapsiaan? Kun nämä äidit saavat lapsenlapsiaan eivätkö he halua olla heidän kanssan missään tekemisissä?

Mä ainakin innolla odotan milloin saan ensimmäisen lapsenlapseni syliin ja elää heidän kanssaan :)

No siis isovanhemmathan voi olla lastenlasten arjessa mukana ilman jatkuvaa hoidossa oloakin, eikö :whistle:

Saavat hoitaa meidan lapsia ihan niin usein kun haluavat - haluaisin mieluusti olla viela paljon vahemman itsekas!
Mutta kylla itsellani on ihanat muistot niista kaikista lomista mita vietin isovanhempieni kanssa :heart: . Kiitos vanhemmilleni kun annoitte isovanhempieni hoitaa meita.

Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:

Joo, mä ainakin aion kummitella jos kuolen ja lapset annetaan mummille.

Yhteistyössä