Jotkut kaks naista kuiski musta salilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muih

Vieras
Menin siis ryhmätunnille joka oli täynnä ihmisiä, ennen ku tunti alko ni ne kuiski ja katto mua, nauroi välillä. Voi ku voisinki laittaa vainoharhaisuuden piikkiin mut aina ku tuli tauko / hidas kohta ni kuiski ja katto mua. En tiiä mitä outoo mus on, mua on koulukiusattu ja multa vaati kauheesti rohkeutta mennä. En oo ylipainoinen vaik ei sil ois välii, oon 19v nainen. Ko juoruavat naiset oli toinen varmaa 20, toinen 40. En pystyny itkua ees pidätellä... En oo äiti mut laitoin tälle palstalle jos sais nopeiten vastauksii. Jos oisin viel nähny ne ni oisin menny sanoo suorat sanat koska sen verran vihainen ja surullinen oon. Mut ne lähti nopee.. :( kaamee olo

Voihan olla, että ne katsoi vaikka sinun paitaa ja toinen oli juuri ostanut samanlaisen ja kertoi siitä toiselle. Miksi aina pitää olettaa, että puhutaan pahaa? Tai ihastelivat hiusväriäsi/ihan mitä vaan.
Älä välitä ja keskity tosiaan omaan tekemiseen:)

Jos todella 1. kuiskivat sinusta 2. ilkeämielisesti ja 3. tuntematta lainkaan, niin sinulla ei ole kyllä mitään syytä miellyttää tuollaisia tyyppejä. Kuiskikoot, oma häpeänsä! Helppo sanoa tietysti - jos ensi kerralla näet samoja naisia, niin kysy (iloisesti), oliko jotain asiaa kun olit huomaavinasi, että kovasti katselivat suuntaasi.

Ei sun kuuluis välittää tuosta ja jäädä miettimään. Normaalilla itsetunnolla varustettu ei jää pohtimaan, mikä itsessä on vikana kun joku tuijotti, eikä varsinkaan mieti, miten pitäisi itseään muuttaa että tuijotus loppuisi.

Jos alat vastaantulijoilta kysellä ja täällä palstalla sama homma, niin TAATUSTI löydät pilvin pimein väkeä, joiden mielestä sinussa on yhtä jos toistakin vikaa. Siis, älä rupea tuntemattomilta kyselemään, mikä sinussa on vikana. Keskity muutenkin enemmän siihen, mitä hyvää sinussa on.

Toi on hyvin tavallista jumpissa että jotkut inhoaa toisiaan heti. Mun mielestä et voi mennä sanomaan mitään tai tulee hirveä riita ja alkaa vihaaminen. Jumpissa arvostellaan tosi paljon muita ja ehkä sussa on jotain mikä ärsyttää niitä ja et sovi imagoon.

Kertoo siitä, että ne kaks oli tosi tosi lapsellisia. Lisäksi kiusaajilla on itsellään huono itsetunto, jota pönkittävät noin.
Koeta olla välittämättä, älä ole huomaavinasi, niin eivät kauaa jaksa kuiskailla.

Jumpat on yleensä mukavia ja ei siellä mitään imago-vaatimuksia ole :)

Tsemppiä sulle :)

Uskomattoman säälittäviä tyyppejä ne kun pitää jossain jumpassa ruveta supisemaan muista ihmisistä ! Jumppiin sitä paitsi mennään kohottamaan kuntoa, eli sillä ei ole mitään väliä vaikka olis ylipainoinen tai hengästyis nopeasti tai muuta vastaavaa, kun se ei ole mikään missikisa tai muu kilpailu vaan JUMPPA.

Tunnetaan täällä nyt vaan kollektiivista myötähäpeää niiden urpojen puolesta... Ei oo varmaan elämässä mikään onnistunut niillä, kun on tarve tollaisessakin paikassa juoruta ja kihistä keskenään, ja vielä 20 ja 40 v! Voisin kuvitella tuon käytöksen max 15 vuotiaalle mutta en siitä eteenpäin. Huhhuh...

En vaan pysty kuvittelemaan kenenkään järkevän ihmisen käyttäytyvän noin. Epätoivoista toimintaa.

Luulisi, että toi kuiskinta ja pälyily loppuu jos käyt siellä ja näytät, että sua ei tommonen säälittävä supatus nujerra :) mutta paras on ettet kiinnitä niihin huomiota. Menet sinne nauttimaan omasta oikeudestasi käydä jumpassa ja nauttia liikunnasta. Ihan sama mitä luusereita sinne samaan ryhmään on sattunut.

En tiedä tuutko enään lukemaan tänne näitä, mutta..

Mulla tulisi kanssa mieleen että ne supisijat (pahimmillaan ehkä äiti ja tytär noin niinku ikäerosta päätellen) ovat todella huonosti itsevarmuudella varustettuja? Voisi hyvinkin johtua kateudesta tuo tommonen panettelu.
Varsinkin juuri muilla naisilla on nimen omaan tapana "haukkua" kavereille sun muille muita naisia, joidenka esim. ulkonäöstä ovat kateellisia. Tällälailla saadaan se oma huonommuuden tunne korotettua, kun haukutaan "eikö ookki toi ruma/ läski?!!" ja kun sen hetkisen kaverin mielipide on 100 % takuu varmasti "joo, on se ruma/ läski ! " , niin tällöin nämä muita haukkuvat pikku-rinsessat kokevat (hetkellisesti) olevansa parempia ja kauniimpia kuin sinä.
Eli hyvinkin mahdollista on että ovat kateellisia sinulle jostakin fyysisestä jutusta, olipa se sitten kulmakarvat, ripset tai nenä.
Nämä ovat loppupeleissä hyvinkin yksinkertaisia asioita ja juttuja mistä tommoiset pikkusieluiset ihmiset uleensä kiusaavat.

Sitten on erikseen vielä ne, joilla oikeasti "heittää päästä" ja he voicat olla kateellisia vaikkapa esim. siitä että seurustelet. Nämä ihmiset sitten menevät jo sanoista tekoihin ja jos omaat tällaisen "ystävän", tulet kyllä huomaamaan sen. Minulla oli ylipainoinen kaveri joka oli kateellinen niin hoikasta ja treenatusta kropastani ja ulkonäöstäni. Tämä vielä päälle siihen että minulla oli hänen kadehtimaan asunto ja hyvä, terve suhde poikaystävääni.
Hän meni lopulta niin pitkälle, että alkoi rikkoa vaatteitani, tavaroitani ja keksi "asioita" poikaystävälleni, joita sittrn päissään "lipsautteli".. Onneksi mieheni ei uskonut niitä.
En ole enään väleissä hänen kanssaan, eikä oikein muutkaan yhteiset kaverimmf. Kaikilla vähän meni hermo häneen, kun hän aina vuorotrllen haukkui meitä muita muiden selän takana.
Viimeinen niitti itselläni häneen oli se, kun sain lapsen ja hän alkoi haukkumaan lastani. Hänellä itsellä ollut vauvakuume jostain 15-vuotiaasta asti, mutta siittäjä vaan on puuttunut. Kun ei häntä kestä miehetkään..

Mutta tosiaan, vaikka tuota käyyöstä ei uskoisi olevan kuin enään yläasterlla niin on jotku sellaisia vielä pitkälti työelämässäkin.
Pää pystyyn ja selkä suorana astrlet vaan seuraavan kerran jumppaan ja jos ne kaksi tolvanaa sieltä löytyvät, niin HYMYILE niille vaikka.. Hymy se on niiden kiusaajienkin pahin vihollinen kun näkevät ettet alidtu ja anna jäädä niiden uhriksi!

Sinussa ei siis todellakaan ole mitään vikaa!! :) :)

Kyllä tuollainen käytös kertoo aika paljon ihmisestä. Heillä ei itsetunto ihan kohillaan omasta itsestään. Jolloin pökittävät omaa oloaan noin nololla käytöksellä.

Pää pystyyn vaan tuollaisella hetkellä !!!!!

Mulle tuli ekana mieleen, että jos vaikka ihan hyvällä miettivät, oletko joku jonka ovat tavanneet aiemmin, ja nauroivat erimielisyydelleen asiasta, omalle muistamattomuudelleen tms.

Tietysti jos eleet ja muu olivat sellaisia että olet varma että nauroivat sinulle, niin samaa mieltä edellisten kanssa - heillä on hävettävää, ei sinulla! Suhteellisen ihmistavat omaksuneesta tuntuu uskomattomalta, että aikuinen ihminen voi käyttäytyä huonommin kuin mitä päiväkoti-ikäisiltä jo odotetaan, mutta toki meitä on moneen junaan ja aina osa jää asemalle.

Itsekin kiusaamista kokeneena ja tällä hetkellä masennusjakson kanssa taistelevana sain kyllä voimaa ajatuksesta, että vaikka olen moneen asiaan itsessäni tyytymätön, ainakaan en ole millään koulukiusaajapissiksen kehitysasteella, mikä kai sitten on mahdollista vielä aikuisiälläkin. Pystyisitkö sinä aloittaja saamaan tuosta ajatuksesta paremman mielen?

Voi apua! Emmää tiiä missä jumpissa te oikeen käytte jos siellä supinaa on?? En ole kyl minä ollu ikinä(15vuoteen) jumpassa missä joku puhuis tai kuiskisi muista selän takana??! Onko tää tapahtunu jossai maaseudulla perähikiällä missä porukka on niin kiinniliimattua ja yksinkertasta?

[QUOTE="jenni";30419670]Voi apua! Emmää tiiä missä jumpissa te oikeen käytte jos siellä supinaa on?? En ole kyl minä ollu ikinä(15vuoteen) jumpassa missä joku puhuis tai kuiskisi muista selän takana??! Onko tää tapahtunu jossai maaseudulla perähikiällä missä porukka on niin kiinniliimattua ja yksinkertasta?[/QUOTE]

Ei olla kiinniliimattuja tai yksinkertaisia. T. Maaseudun perähikiältä ????

Luulen, että heidän oma epävarmuutensa nousi pintaan, kun nätimpi astui kuvioihin. Hymyile ensi kerralla ystävällisesti niin saat heidän pasmansa vielä enemmän sekaisin :D

Itsellä sekä hyviä että huonoja kokemuksia jumpasta. Nuoruuteni asuin isossa kaupungissa. Meillä oli lukiossa tutustutaan uusiin liikuntalajeihin päivä. Tuolla sitten oli suuren jumppaketjun vetäjä (25-30 v.). Menimme kaverin kanssa kokeilemaan, kumpikaan ei ollut ryhmäliikunnissa käynyt. Emme ehkä koko ajan mukana pysyneet, mutta kivaa oli. Pukuhuoneessa sitten tämä ohjaaja puhui kahden luokkalaisemme kanssa kovaan ääneen, nämä tytöt harrastaneet voimistelua koko ikänsä. Ohjaaja vaahtosi kovaan ääneen miten häntä ärsyttää kun tunnille tulee ihmisiä ketkä ei edes mukana pysy. Voitte arvata kuinka paljon se innostilähtemään uudestaan.

Nyt kymmenen vuotta myöhemmin asun pienellä paikkakunnalla. Täällä liikuntakeskus jossa sekä kuntosali että ryhmätunteja. Nyt olen rohkaistunut käymään sekä salilla että tunneilla. Ja ai että täällä on ihania ihmisiä. Sekä nuoret että vanhat yhdessä. Eikä ole sellaista kyräilyä, vaan myös ne timmit ja nuoret saattavat jutella myös vanhemmille hyvässä hengessä. Ja mitkä ohjaajat, vaikka aina välillä kun vaikeampaa askellusta niin saattaa kestä hetki että pääsen mukaan. Niin aina kehutaan ja neuvotaan hyvässä mielessä. He ihan aidosti haluavat kaikki ihmiset liikkeelle.

Joten älä välitä heistä. Ryhti suorana jumppaat koska sinussa ei todellakaan ole mitään vikaa. He itse vain tekevät itsestään naurunalaiset.

Minuakin on katsottu monessa eri tilanteessa ja just kuiskittu hihitelty . Mutta en ole ikin? pahoittanut mielt?ni. Aina olen vain miettinyt miten s??litt?vi? ihmisi? jotka yritt?v?t nostaa omaa itsetuntoa puhumalla muista sel?n takana :D eih?n siin? ole muusta kyse. ?l? sin? v?lit? heist? varsinkin jos olit vain jumpassa ei esim koulu/ ty?paikka. ?l? koskaan anna muiden ihmisten m??ritell? kuka olet!!

Yhteistyössä