V
vieras
Vieras
Kissalla karva pölissy jo kuukausia eikä loppua näy vaikka kuinka harjais. Lienee joku vitskun puutos? Onko kokemuksia jostain lisästä mikä lopettas ton karvanlähdön kun oksentelee karvapalloja turhan tiuhaan, raukkaparka. Ikääkin jo on ja ei ikunaan ennen oo kestänyt tää pöllyäminen kuukausia...ja parafiiniöljyäkään ei oo hyvä liian tiuhaan antaa, tosin pakko sillon kun alkaa tukosta tehdä. Onhan ne pallerot saatava liukenemaan ja k'kka tulemaan ja onhan toi aina auttanu.