olin tulossa yöllä kotiinpäin bussilla ja hyppäsin ekaan joka tännepäin tulee. Se oli vaan se joka jää tuonne jonku matkan päähän. Ajattelin että tottakai mä pikaseen kotiin kipasen sieltä päättäriltä.
Mua alko vaan seuran 2 äijää, kun jäin sätkää kiertään pysähty ne, ku jäin risteykseen miettiin mihin suuntaan meen ne pysähty jne.. Sitte muistin että yks sekopää asuu siinä ihan vieressä, menin soittamaan summeria ja ne jäi talon päähän kytikseen
ovi ei auennu ja läksi peloissaan kotiinpäin, onneks sitte se idiootti soitteli ku oli nähny mut partsilta ja pääsin sisään. Mutta vaan kamalampaan tilanteeseen.
Ensimmäisenä näin ku sohvalla istu yks äijä jolla pää veressä
oli kuulemma hiukan panttivankitilanteen tynkää päällä :kieh: jotain pillerivarastelua tms oli takana. Eipä siinä muuta voinu ku rauhoitella ja koittaa puhua järkeä jossa onneks onnistuinki ja se äijä pääs lähteen aamulla pois ilman että mitään pahempaa pääs tapahtuun.
Poliisia en todellakaan uskaltanu soittaa, siinä sitte olisin ite seuraavana joka saa päähänsä ja mitä lie muuta. Hoitakoon tilanteen jatkot keskenään :|
Siinä piti hetken miettiä pääseekö sieltä pois just sillo ja olisko ne kaks sekopäätä ollu odottamassa vielä pihalla, valita kahdesta pahasta se toinen :snotty:
Mua alko vaan seuran 2 äijää, kun jäin sätkää kiertään pysähty ne, ku jäin risteykseen miettiin mihin suuntaan meen ne pysähty jne.. Sitte muistin että yks sekopää asuu siinä ihan vieressä, menin soittamaan summeria ja ne jäi talon päähän kytikseen
Ensimmäisenä näin ku sohvalla istu yks äijä jolla pää veressä
Poliisia en todellakaan uskaltanu soittaa, siinä sitte olisin ite seuraavana joka saa päähänsä ja mitä lie muuta. Hoitakoon tilanteen jatkot keskenään :|
Siinä piti hetken miettiä pääseekö sieltä pois just sillo ja olisko ne kaks sekopäätä ollu odottamassa vielä pihalla, valita kahdesta pahasta se toinen :snotty: