jouduin soittaan miehelle äsken..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
..tosta meidän kuistilta tohon olkkariin :whistle:
menin iltatupakalle ja kun painoin mennessäni oven kiinni,niin huomasin hillittömän hämähäkin kahvan vieressä.. polttelin tupakan ja menin takas,niin se saatanan paskiainen oli siin kädensijassa :x
jouduin itku kurkussa soittaan miehelle et tulee avaan oven :ashamed:
eikä sekään vielä riittäny,mies avas,niin jollain ilveellä se paskiaishämppy leiju seittinsä varassa sisälle ja hävis näkymättömiin,et nyt meillä sit kulkee täällä kusipäähämähäkki vapaalla jalalla sisällä enkä pysty ehkä nukkuu :x |O :'( :kieh: :headwall: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
menin iltatupakalle ja kun painoin mennessäni oven kiinni,niin huomasin hillittömän hämähäkin kahvan vieressä.. polttelin tupakan ja menin takas,niin se saatanan paskiainen oli siin kädensijassa :x
eikä sekään vielä riittäny,mies avas,niin jollain ilveellä se paskiaishämppy leiju seittinsä varassa sisälle ja hävis näkymättömiin,et nyt meillä sit kulkee täällä kusipäähämähäkki vapaalla jalalla sisällä enkä pysty ehkä nukkuu :x |O :'( :kieh: :headwall: :ashamed:

Jos nukahdat saattaa se kävellä sun suuhun kun huulet ovat raollaan tai sitte se menee sieraimeen..............

Ei mutt hyvää yötä ja kauniita unia :D

Meille tunkeutu kans hämppy tänään. Mut mä onnistuin teilaamaan sen, Pläts, äijän kengällä.... Jos jätät miehes hämppyjähtiin ja meet ite maate ja laitat makkarin oven kii? ..

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:

Jos nukahdat saattaa se kävellä sun suuhun kun huulet ovat raollaan tai sitte se menee sieraimeen..............

:o :o

Mä ymmärrän sua oikein hyvin, mulla on aika vastaava kammo kaikkeen matelevaan. Hyi helv***ti kun tänään oli kastematoja maassa, meinasin oksentaa ja pyörtyä yms yms... Jos meillä ois ovenkahvassa kastemato niin soittaisin kanssa taatusti jonkun päästämään mut sisälle :D

Toi on kamala tilanne.
Itse joskus nuorena olin yksin kotona 3 viikkoa kesällä. Olin juuri tullut bussilta kotiin, muu perhe vietti kesälomaa muualla (minä olin vain viikon matkassa), tunsin että olkapäätä kutittaa. Luulin että ne ovat hiukset. heilautin kättä pari kertaa ja hämähäkki lensi tyynylleni. Istuin siis sängyssäni. Olin ihan paniikissa ja sitten se hämis katosi enkä löytänyt sitä sieltä tyynyn enkä peiton alta. Oli pakko nukkua porukoiden sängyssä se 3 viikkoa. Oman huoneen ovi pysyi kiinni enkä paljoa siellä oleillut. Kun kotiväki palasi niin äitini vaihtoi lakanat ja imuroi koko sänkyni ja huoneeni ennenkuin pystyin nukkumaan siellä. :ashamed:

Vielä näin aikusenakin pelkään hämähäkkejä niin paljon että luontodokumenteissa olevat hämikset kauhistuttavat ja juuri ja juuri pystyn pitämään kädessä kirjaa jossa on hämähäkin kuva. ei ole pelko yhtään hellittänyt sitten lapsuudesta. ei ole kivaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:

Kalle, Kalle... elä sie kiusoo jo lyötyä naista.... Mee hyväileen omaas huulet raollaan. Jos jo nukkuu, herätä hellästi ;o)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Vieläkin pelkään hämähäkkejä niin paljon että luontodokumenteissa olevat hämikset kauhistuttavat ja juuri ja juuri pystyn pitämään kädessä kirjaa jossa on hämähäkin kuva. ei ole kivaa :(

sama täällä :( jo lasten sellaset muovihämikset saa mut suunniltaan :ashamed:
tää on oikeesti tosi perseestä kun esim.pyykkejä en kertakaikkiaan pysty ulkona kesäsin kuivattaan kun ajatuskin hämähäkistä paidan sisällä tai vaatekaapissa saa värin häviään kasvoilta ja tuskanhien otsalle :ashamed:

:laugh: :laugh: :laugh:

Itsekkin inhoan kaikkia pikku ötököitä, eli myötätuntoni on ihan sun puolella, mutta mulla meinas tulla kuset housuun kun luin tuota juttua, lähinnä nää ilmaisut "paskiaishämppy" ja "kusipäähämähäkki"

:laugh: :laugh: :laugh: ei hitto pitäsköhän mun lähtee nukkumaan...

Tää oli tämmönen johdatuksen järjestämä juttu =) . Se yrittää sanoo et lopeta tupakointi enneku tapahtuu jotain pahempaa. Hämähäkit ei tietääkseni syö ihmisiä. Ne voi vaan mennä vaikka nukkuvan suuhun, jos sattuu nukkumaan suu auki tai haukottelemaan :laugh: . Hyvää yötä!

sama täällä :( jo lasten sellaset muovihämikset saa mut suunniltaan :ashamed:
tää on oikeesti tosi perseestä kun esim.pyykkejä en kertakaikkiaan pysty ulkona kesäsin kuivattaan kun ajatuskin hämähäkistä paidan sisällä tai vaatekaapissa saa värin häviään kasvoilta ja tuskanhien otsalle :ashamed:

Kamalin paikka on kesämökki. Mulla on aina Super Raidia oma pullo mukana ja sitten ensi töikseni laitan mieheni myrkyttämään ulkovessan. Itsellä tekee pahaa nähdä kun ne laskeutuvat siltä katosta seittiensä varassa ja juoksevat ulkoseiniä pitkin pakoon. Jo pelkkä ajatus niistä saa nytkin kylmät väreet menemään.
|O

Yhteistyössä