V
vierailija
Vieras
Keinosiemennys on eri asia isäntä.Aa, jodelissa taisinkin nähdä jonkun tollasen kuvan, luulin muokatuksi keinoparitusjutuksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keinosiemennys on eri asia isäntä.Aa, jodelissa taisinkin nähdä jonkun tollasen kuvan, luulin muokatuksi keinoparitusjutuksi.
Ai missä siellä, KäärijäketjussakoAa, jodelissa taisinkin nähdä jonkun tollasen kuvan, luulin muokatuksi keinoparitusjutuksi.
Niin.Ai missä siellä, Käärijäketjussako
Ku minulle ei näkynyt ainakaan navissa tollainen vai kenenkä tilillä sit onkaan.Niin.
Tuntuu siltä, että sulla on ikävä Boikkelia. Tunnin sisällä on julkaistu Bojere-video halauksineen Ljubljanassa.Boikkelilla on jo aika ohut kimitys.
Paitsi nyt ei näkynyt jodelkaan enää, poistettu kai.Ku minulle ei näkynyt ainakaan navissa tollainen vai kenenkä tilillä sit onkaan.
Jos tässä tarkoitettiin mua niin olin!Onko agentti007 paikalla katsomassa peliä?
Ai se missä on se shakkiruutuasu ja Jerellä bolero?Tuntuu siltä, että sulla on ikävä Boikkelia. Tunnin sisällä on julkaistu Bojere-video halauksineen Ljubljanassa.Kaksi onnellista miestä. Nyt voit lievittää ikävääsi.
Ai missä Jerpalla shakkiruutuasuTuntuu siltä, että sulla on ikävä Boikkelia. Tunnin sisällä on julkaistu Bojere-video halauksineen Ljubljanassa.Kaksi onnellista miestä. Nyt voit lievittää ikävääsi.
43 vuotta taitaa olla.Ai Peksi on saanut toisen lapsensa 2025. Minkä ikäinen se P on?
Ei ollut minun, mistään tollaisista hahmoista ei tietoa itelläni.Sinäkö se olit, isäntä?
Niin oli, ei mitään tarttumapintaa. Viulukin jäi varjoon.Olipa huono toi Peten ja Lindan biisi, teennäinen, viuluosuus ihan ok tosin.
Ei oo edes pakollista, nönnönnnöö.Meinaako nämä kilpailijat nyt varmasti osallistua Euroviisuihin?
169cm on.Otetaan faktat kuitenkin faktoina, vaikka et hyväksy et Pöyhönen on ala-astelaisen pitunen.
Laulaako Linda siinä? En viitsi edes kuunnella, koska en tuollaisia kansanmurhatukijoita kannusta.Niin oli, ei mitään tarttumapintaa. Viulukin jäi varjoon.
Ei laula.Laulaako Linda siinä? En viitsi edes kuunnella, koska en tuollaisia kansanmurhatukijoita kannusta.
Eiköhän ole kysytty ennen valintoja tämä, puhuvat nyt sit haastatteluissa mitä puhuvat.Ei oo edes pakollista, nönnönnnöö.
Mitä millään ennakkokyselyillä on merkitystä. Eivätköhän kansan viha ja kananmunat saa miettimään asiaa kaksi kertaa. Toivottavasti kukaan ei lähtisi, mutta hanuri-mies taisi olla kyllä menossa. Ehkä sit nauttii viattomien murhaamisista ja kidutuksista.Eiköhän ole kysytty ennen valintoja tämä, puhuvat nyt sit haastatteluissa mitä puhuvat.