joulukin on ovella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks vaan

Vieras
Olen ollut äitipuoli ja sukuni hyväksyi ex-mieheni lapset, nyt elän uudessa liitossa, mutta nykyisen miehen suku suhtautuu nihkeästi minun lapseeni. Mieheni veljet olen kutsunut lapseni synttäri kahville, kun käymme heidän lasten luona ja ostamme mitä KÄSKETÄÄN! Toinen pariskunta ei ole käynyt kertaakaan. Nyt kun syntyi yhteinen lapsi en kutsunut heitä yhteisen lapsen synttäreille, koska aiemmin oli minun lapseni synttärit eikä sopinut tulla, olenko ilkeä? Minulle lapset ovat tasa arvoisia. Itse olen kaupunkista lähtöisin onko se syynä että en erittele lapsia, kun mieheni on maalta. (kärjistystä).
Ostan pienet joululahjat ex-mieheni lapsille ja hinnaltaan saman arvoiset, olimmehan perhettä monta vuotta. Kuuntelen ihmetellen mitä toinen miniä vaatii lapsille joulu ja synttärilahjaksi. Itse olen estittänyt toiveita jos on kysytty tai odottanut mitä pukki tuo.
Mieheni sanoi kerran vanhemmilleen jos tulette hänen ja lapseni synttäreille pitää tuoda paketti myös lapselleni! Kaikissa lahjoissa mieheni sukulais lapsille, ostan rahallisesti saman arvoisia ettei kukaan pettyisi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 20:25 yks vaan kirjoitti:
Olen ollut äitipuoli ja sukuni hyväksyi ex-mieheni lapset, nyt elän uudessa liitossa, mutta nykyisen miehen suku suhtautuu nihkeästi minun lapseeni. Mieheni veljet olen kutsunut lapseni synttäri kahville, kun käymme heidän lasten luona ja ostamme mitä KÄSKETÄÄN! Toinen pariskunta ei ole käynyt kertaakaan. Nyt kun syntyi yhteinen lapsi en kutsunut heitä yhteisen lapsen synttäreille, koska aiemmin oli minun lapseni synttärit eikä sopinut tulla, olenko ilkeä?

Et vaan molemmista lapsistasi välittävä äiti joka haluaa heille tasa-arvoista kohtelua. Kumpikin paketissa mukana! Toimit aivan oikein ja oikeudenmukaisesti.

Minulle lapset ovat tasa arvoisia. Itse olen kaupunkista lähtöisin onko se syynä että en erittele lapsia, kun mieheni on maalta. (kärjistystä).
Ostan pienet joululahjat ex-mieheni lapsille ja hinnaltaan saman arvoiset, olimmehan perhettä monta vuotta.

Upeaa! Että muistat ja välität.

Mieheni sanoi kerran vanhemmilleen jos tulette hänen ja lapseni synttäreille pitää tuoda paketti myös lapselleni! Kaikissa lahjoissa mieheni sukulais lapsille, ostan rahallisesti saman arvoisia ettei kukaan pettyisi.

Hyvä että miehesi on samoilla linjoilla. Jatkakaa sen mukaan. Kummatkin lapset tulee hyväksyä samanarvoisina juuri synttäri/joulutilanteissa, jotta lasten välille ei tulisi kateutta tms.

Yhteistyössä