Joulukorteista...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Joulu on tulossa...
- kirjoittakaa osoite selvästi, ei lääkärin käsialalla
- kun teidän kullanmurut kirjoittavat osoiten, mielummin ei pelkästään "Mummi ja vaari Vantaa", laitaisitteko koko osoite (mummeja ja vaareja löytyy vaikka kuinka paljon.
- kun lähetätte niitä kortteja ei ne vältämättä tule samaan aikaan kaikille, ihan turhaa soittaa toimipaikkaa ja kysyä missä meidän jukka-petterin kortti on kun liisan kortti on tullut.
- jos kortissa on väärä osoite ei se vältämättä saman päivän aikana lähtee eteenpäin kun yritetään selvittää oikean osoiten
 
Ei ainakaan meillä mummun ja papan ositteessa asu kuin yksi mummu ja pappa.

Kokemuksesta voi sanoa että ositteita voi olla vähän aikaista laittaa niihin joulukortteihin vielä.
 

Yhteistyössä