joulukortti omalla kuvalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-.-

Vieras
Tai siis lapsen kuvalla :D

Mutta mistä? Olen selaillut nettiliikkeitä enkä osaa päättää.

Ja pitää saada tilattua yksittäisiä. Nimittäin lähetän sellaisen kortin vain niillä joiden tiedän sitä arvostavan, esim. mummit, kummit..

No esim. smart photolta voi tilata, valmiita pohjia vaikka minkälaisia ja voi tilata niin monta kuin itse haluaa. Itse tilasin sieltä joulukortit maisemakuvalla, tuli tosi nättejä, edullisia ja nopea toimitus!

Mä tilasin Vistaprintilta. Ongelmaksi muodostui se kun siellä oli ehkä pikkasen liikaa vaihtoehtoja! Niin paljon että jaksoin selata vaan puoleen väliin. Löysin nätin kuitenkin ja meni 4 päivää ja kortit tuli kotiin :) Olen kyllä tosi tyytyväinen, halpojakin olivat :)

[QUOTE="eräs";29256924]Mä tilasin Vistaprintilta. Ongelmaksi muodostui se kun siellä oli ehkä pikkasen liikaa vaihtoehtoja! Niin paljon että jaksoin selata vaan puoleen väliin. Löysin nätin kuitenkin ja meni 4 päivää ja kortit tuli kotiin :) Olen kyllä tosi tyytyväinen, halpojakin olivat :)[/QUOTE]

Tuolta ei vaan taida saada yksittäisiä :/

Itse tilasin kerran ifolorilta sellaiset mattapintaiset normaalit postikortit omalla kuvalla (ei kuitenkaan omalla omalla). Niistä tuli omasta mielestäni kivat. Niitä piti tilata 10kpl erissä.

[QUOTE="qwerty";29259947]Itse tilasin kerran ifolorilta sellaiset mattapintaiset normaalit postikortit omalla kuvalla (ei kuitenkaan omalla omalla). Niistä tuli omasta mielestäni kivat. Niitä piti tilata 10kpl erissä.[/QUOTE]

Mun mielestä tuo on niin typerää että pitäisi tilata tietty määrä. Itse en tosiaan halua kaikille tuollaista korttia laittaa. Ja muutenkin vaikka laittais, niin onko kaikilla tasamäärä muistettavia ihmisiä?

Minä olen teettänyt joulukortit ihan valokuvina. Kuvienkäsittelyohjelmalla vaan kaikki tarvittava mukaan ja tilaus menemään. En tiedä onko jotain minimikuvamäärävaatimusta tilatessa, tilasin silloin varmaan satoja ihan tavallisiakin valokuvia.

Yhteistyössä