Täälläkin melko levoton yö takana :/ Ajattelin illalla että menen esikon kanssa nukkumaan, että silloin yleensä helpommin nukahdan. Mutta mitä vielä, pyörin 3 tuntia eli puolenyön maissa vasta nukahdin. Aika monesti heräsin yöllä, milloin mikäki paikka oli niin puuduksissa et tunto hävinny kokonaan. Neljältä poika rupes huutamaan peittoa, eli silloin sen peittelin ja viideltä kun itse kävin vessassa niin unet loppu siihen :/ Poika varmaan lähtee pian vaarin kans ulos, mulla olis sillon mahikset nukkua, mut hyövääkö sekään.. Kai se olis ihan hyvä. Kotona ei sit enää nukuta, ja jos ei yöllä saa nukuttua niin pakkohan se joskus on nukkua. Jos vain pystyn makuullani olemaan, sehän tuntuu nyt kaikkein tuskaisinta olevan.
Laitoinki illalla viestin ystävälleni että nämä vaivat ja tuskan haluan muistaa kun seuraavan kerran iskee vauvakuume.
Eilen menin jo neuvolassa kehumaan kuinka supistukset aloittuneet ja olo on ihan hyvä. Ajelin sit neuvolan jälkeen vielä mutkan kaupassa ja keitin meille marjakiisseliä, kyytipojaksi kermavaahtoa. Niin johan se rupes suppaileen kipeästi |O Ei siis kestä kehuja tää masunen..
Mies varmaan huomenna pääsee töistä. AIVAN HUIPPUA!!! Rupeaa oleen mitta melko täys, sekä meillä pojan kans että appiporukoilla. Alkanu vaariki vaan kieltään ja oleen vihainen pojalle. Ymmärtäähän sen kun ei hää itekkään terve oo, että väsyyhän siihen. Ja kun 3 viikkoa jo täällä oltu. Hypin kyllä onnesta kun pääsen kotiin :heart:
Multakin tuo streptokokkinäyte viimeks sairaalassa otettiin, mut negaa näytti. Nehän otti sillon jos minkäkilaista testiä, vain hiivaa löyty. Seki oireeton..
Mulla on ruvennu tosissaan pelottaan et joudun synnyttään yksin

Tai siis saatan ehkä saada erään tukihenkilöksi tarvittaessa, mutta siis pelkään että joudun synnyttämään ilman miestä. Monet toki synnyttävät yksin, minä en vain haluaisi. Esikon aikana kun ei tavallaan oltu yhdessä kun synnytys käynnistyi, niin haluaisin kokea sen että mun oma mies on siinä rinnalla kun lapsi syntyy. Etenkin jos ei lisää enää lapsia meille..
Taidan alkaa pian pukemaan poikaa ulos. Yritän sitten saada levättyä..
Myräkkä ja keiju 34+6 huomenna poksutaan