J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Tai potenssipillereitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Tai potenssipillereitä.
Kävikö mielessä että joku saattaa olla ostamassa isälleen lahjaa? Miettisin ehkä jotain mielenkiintoista kirjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Tai potenssipillereitä.
Kävikö mielessä että joku saattaa olla ostamassa isälleen lahjaa? Miettisin ehkä jotain mielenkiintoista kirjaa.
Mä olen ainakin ostanut isälleni mieskuntoa lisääviä pillereitä luontaistuotekaupasta lahjaksi.. Olen myös ostanut kerran metvurtsipötkön ja Marsin ryyppypullon jotka paketoin sanomalehteen. Ei kaiken tarvii olla aina niin vakavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Tai potenssipillereitä.
Mä olen ainakin ostanut isälleni mieskuntoa lisääviä pillereitä luontaistuotekaupasta lahjaksi.. Olen myös ostanut kerran metvurtsipötkön ja Marsin ryyppypullon jotka paketoin sanomalehteen. Ei kaiken tarvii olla aina niin vakavaa![]()
OT: Saako kysyä onko sun biologiset vanhemmat vielä yhdessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Kävikö mielessä että joku saattaa olla ostamassa isälleen lahjaa? Miettisin ehkä jotain mielenkiintoista kirjaa.